תוך שעה: שני רוכבי אופנועים נהרגו בתאונות דרכים

תושב ראש העין כבן 40 נהרג מהתנגשות עם רכב בכביש 471 סמוך לפתח תקווה, ובצפון עמק יזרעאל נהרג צעיר בן 23, כאשר נוסעי הרכב שהיה מעורב בתאונה הציתו את המכונית ונמלטו מהמקום, המשטרה פתחה בחקירה

זירת התאונה סמוך לפתח תקווה, רוכב אופנוע נהרג
זירת התאונה סמוך לפתח תקווה, רוכב אופנוע נהרג | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לילה של קטל בכבישים: שני רוכבי אופנוע נהרגו אמש (שישי) בתאונות דרכים ברחבי הארץ. לקראת חצות התקבל דיווח במוקד מד"א על תאונת דרכים בין אופנוע לרכב, בכביש 75 סמוך למנשית זבדה שבצפון עמק יזרעאל. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של רוכב האופנוע, מוחמד שלבי, בן 23, תושב אכסאל.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, ועל פי מידע ראשוני נראה כי נוסעי הרכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים הציתו את הרכב ונמלטו מהזירה. נהג הרכב, כבן 28, שנזקק לקבלת טיפול רפואי לאחר שנמלט מהזירה, פונה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים ושם נעצר.

מוחמד שלבי, ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 75
מוחמד שלבי, ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 75

מוקדם יותר, לקראת השעה 22:30, רוכב אופנוע בן 41 תושב ראש העין נפגע מרכב בכביש 471, סמוך לפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

החובשים של מד"א יוסף נהון ושמעון פנחס סיפרו: "היינו בנסיעה בנתיב הנגדי כשראינו את התאונה. מיד דיווחנו למוקד 101 של מד"א וביצענו פרסה על מנת להגיע לפצוע ששכב מחוסר הכרה על הכביש. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה והפראמדיק בניידת טיפול נמרץ של מד"א קבע את מותו".

האופנוע של הרוכב שנהרג בכביש 471 סמוך פתח תקווה
האופנוע של הרוכב שנהרג בכביש 471 סמוך פתח תקווה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כמו כן, במהלך הלילה התהפך רכב פלסטיני בין אריאל לצומת תפוח. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית חולים בילינסון גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם. פצוע נוסף במצב קל פונה על ידי הסהר האדום לשטחי הרשות הפלסטינית.