האם שעל פי החשד התעללו בבתה במעון בחיפה: "הלם וכאב עצום"

מולי בן חמו סיפרה בפייסבוק על תחושותיה לאחר הגילוי אודות החוויות הקשות שעברו על בתה בגן, שתיעוד היחס האלים של המטפלות בו נחשף בחדשות 13: "צפינו בדברים הכי קשים שאפשר לצפות בהם"

המתעללת בתינוק בחיפה
המתעללת בתינוק בחיפה | צילום: החדשות 13

מולי בן חמו, אמא מחיפה שבתה עברה התעללות, על פי החשד, על ידי ספיר כהן ומטפלת נוספת במעון בעיר, סיפרה היום (חמישי) בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה על המקרה שתיעודו נחשף לראשונה באפריל בחדשות 13. בן חמו סיפרה על הפעם הראשונה שבה חשדה שמשהו לא כשורה מתרחש במעון של בתה: "בתאריך ה-29 למארס באתי לאסוף את בתי מהמעון, לתדהמתי ראיתי שהשפה שלה נפוחה ועליה סימן כחול בוהק, כשפניתי לשתי הסייעות כדי לקבל הסבר לכך הן טענו שלא שמו לב לסימנים וכי ייתכן שזה נוצר מנים שהתפוצץ או מהמוצץ. הן העלו השערות שלא נשמעו לי הגיוניות והדליקו אצלי נורה אדומה"

עוד סיפרה בן חמו כי הרגישה שבתה חווה חוויות לא נעימות במעון: "מדי יום כשאספתי אותה מהמעון היא התנהגה כאילו באתי להציל אותה. היא הייתה מגיעה הבייתה כמו אחרי טירונות. היא הייתה עייפה ורעבה כאילו לא אכלה כל היום. בעלות המעון והסייעות טענו שהיא כל הזמן לא רגועה, דבר שלא מאפיין אותה כלל".

לעוד כתבות בנושא: 

שתי מטפלות שתועדו מכות תינוקות בגן בחיפה יועמדו לדין

חשד להתעללות בתינוקת בחיפה: נעצרו שתי מטפלות במעון • תיעוד

עקב עדות נוספת: המטפלות החשודות בהתעללות בחיפה – נעצרו בשנית

המתעללת בתינוק בחיפה
המתעללת בתינוק בחיפה | צילום: החדשות 13

בן חמו סיפרה כי אחת מבעלות המעון טענה כי לא ראתה במצלמות המעון שמשהו לא כשורה מתרחש וכי הסימן הנפוח בשפתה של הילדה נוצר מצעצוע ששיחקה איתו. בהמשך, סיפרה בן חמו, כי בעל המעון סיפר לה כי צפה בעצמו בצילומים והבחין כי ספיר כהן, אחת המטפלות, דחפה את המוצץ לפיה של הילדה בצורה אגרסיבית. זאת,על פי החשד, גרם לפציעתה של הילדה. לאחר דברי מנהל המעון וצפייה בחומרים, והיחשפות לעוד מעשי התעללות, לכאורה, של מטפלות המעון, החליטו בני הזוג להגיש תלונה במשטרה נגד המטפלות.

על הצילומים הקשים שנחשפה אליהם כתבה בן חמו: "ראינו התעללות מצד שתי המטפלות. ראינו רק חלק קטן כי ההלם והכאב היו עצומים. לצערנו הרב, צפינו בדברים הכי קשים שיכולים שהורים יכולים לצפות בהם. לא ראינו את ביתנו צוחקת, משחקת או אפילו מחייכת. ראינו את ביתנו בוכה הרבה ועוברת התעללות קשה הכוללת חניקות בעזרת חיתול. ספיר כהן טלטלה אותה בחוזקה, נתנה לה אגרוף חזק, סטרה לה פעמים רבות, בעטה בה וזרקה אותה מגובה של כ-80 ס"מ למשטח הפעילות"

כזכור, שתי המטפלות בנות ה-44 וה-28 נעצרו לראשונה בחודש אפריל האחרון. התיק הועבר מהמשטרה לפרקליטות בחודש מאי. והחודש, לאחר בחינת חומר הראיות, הוחלט בפרקליטות מחוז חיפה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגדם בגין עבירות של תקיפה והתעללות בקטין.