רשמית: השוער דניאל פרץ חתם בקבוצת הפאר באיירן מינכן

אחת ההעברות היוקרתיות בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי נחתמה באופן סופי - והשוער בן ה-23 שעזב את מכבי תל אביב הצטרף לאלופת הבונדסליגה הגרמנית

זמן צפייה: 01:52

השוער הישראלי דניאל פרץ חתם הערב (שישי) באופן רשמי בקבוצת הפאר הגרמנית באיירן מינכן, זאת לאחר שאמש הודיעה מכבי תל אביב כי סוכמה העברתו של הכדורגלן בן ה-23 לאלופת הבונדסליגה הגרמנית.

בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, מסר אמש: "בימים הקרובים אנו צפויים להיפרד ולאחל דרך צלחה מדניאל פרץ, השוער והחבר היקר שלנו, תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב מגיל 5, ישראלי ובן אהוב של משפחת מכבי, ניחן בתכונות אופי המתעלות גם על יכולותיו והאיכויות המקצועיות שלו שהן מהרמה הגבוהה ביותר. אנו עצובים לראות את דניאל עוזב, אך עם זאת אנו גם גאים בהרבה מובנים ומאחלים לו ולמועדון החדש שלו, פ.צ באיירן מינכן, איחולי הצלחה בשנים הבאות".

דניאל פרץ במעמד החתימה בבאיירן מינכן
דניאל פרץ במעמד החתימה בבאיירן מינכן | צילום: האתר הרשמי של באיירן מינכן

שלשום דיווח העיתונאי פבריציו רומאנו כי סכום העסקה עומד על חמישה מיליון אירו, שאותם יעבירו הגרמנים למכבי ת"א - לא כולל בונוסים. פרץ הפך בשנתיים האחרונות לשוער הבכיר של הקבוצה הצהובה מתל אביב על אף גילו הצעיר, וצד את עיניהם של הבווארים בקיץ האחרון, כשהציג יכולת נפלאה ביורו הנבחרות הצעירות.