"מסע רעל": ריאיון עם ראש עיריית ר"ג, שתקף את המצביעים נגדו

כרמל שאמה הכהן אמנם ניצח בבחירות ונבחר לכהונה נוספת כראש עיריית רמת גן, אך לאחר התבהרות אחוז הקולות שקיבל, הוא תקף בהודעת וואטסאפ את תושבי שכונת רמת אפעל, שהתנגדו לו - וטען לקמפיין הסתה נגדו לפני הבחירות. "מי שכתב עלי שאני מושחת, למה הוא צריך לפנות אליי?"

זמן צפייה: 05:39

תגובת ליעד אילני, שהתמודד לראשות העיר רמת גן: "לצד קמפיין פוזיטיבי שעסק בתוכנית אילני, הבאנו לידיעת הציבור את חמשת התחקירים הקשים של הכתב עמרי מניב שהוקרנו בערוץ שלכם ובהם הוצגו טענות למעשים פליליים קשים לכאורה, וזאת לאחר בחינה מדוקדקת של הייעוץ המשפטי המשובח שלכם. כמו כן, תזכרנו את הציבור במעצרו, חקירתו ובחשדות הפליליים נגד שאמה בפרשת רשות המסים, עליהם הגיב בעצמו לדרוקר ואמר שהייתה סיבה טובה לחקור אותו. כל החומרים יחד מציגים תמונה של איש ציבור מושחת.

כחלק מההתנהלות החזירית, הבזבזנית והראוותנית של שאמה על חשבון כספי הארנונה של התושבים, הופק סרט שלא מטעם צוות הקמפיין ובו הוצגה נסיעה רבת משתתפים, שנועדה לכאורה להיות לטובת בחירת מרצפות בכיכר העיר אך בפועל הייתה בזבוז כספים של מאות אלפי שקלים מקופת העיר לטובת נסיעת בכירים לשופינג ושעשועים.

יודגש עם 3 סימני קריאה, כי סרט זה לא נעשה ולא יצא מטעם צוות הקמפיין שלי, ועפ''י מידע שהגיע אלינו נעשה על ידי אדם שהיה בזמנו מאוד מקורב לשאמה. שאמה, שמהיום מכונה 'ראש חצי העיר רמת-גן', מנסה בדרכו הנכלולית להסיט את האש מהעיקר, והעיקר זה החשדות הפליליים הכבדים העומדים כנגדו, כמו גם התחקירים הקשים בערוץ שלכם, שלא זכו עד היום להתייחסות עניינית לגופן של טענות וראיות קשות שהוצגו".

תגובת העיתונאי עמרי מניב: "התחקירים שפרסמנו על כרמל שאמה נכונים וחשובים, והובילו לחקירה פלילית נגדו. הוא נעצר ונחקר והתיק הועבר לאחרונה לפרקליטות. שאמה שחשש להתמודד עם התחקירים בבית המשפט לא הגיש אף תביעה, ואף סירב להגיש תצהיר בתביעות השתקה שהגישו אביו ואחיו, כדי שלא נוכל לחקור אותו על דוכן העדים".