לפני שנכנס אדר: אילו תחפושות פופולריות השנה - וכמה הן עולות?

אלו שמקדימים להתכונן לפורים כבר יכולים למצוא ברשת ובחלק מהחנויות את הקולקציות הטרנדיות של השנה. "התחפושות הידועות של מלך, שוטר וכבאי פחות מבוקשות - ילדים רוצים את המיוחדות יותר".

זמן צפייה: 03:18

פורים עוד לא ממש הגיע, יש עוד חודש וחצי עד החגיגות, אבל קולקציות התחפושות כבר כאן. יניב יעקב, קניין ברשת "ביג שופ", הסביר: "הטרנדים באמת משתנים, התחפושות הידועות של מלך, שוטר וכבאי פחות מבוקשות. ילדים רוצים את התחפושות המיוחדות יותר".

"עשינו חיבור עם נועה קירל. עיצבנו יחד את הדוגמאות של הקולקציה של השנה החדשה. אלה תלבושות מההופעות שלה, אחד לאחד", הוסיף יעקב. עוד ניתן למצוא ברשת תחפושות של דמויות הפסטיגל, פרוזן 2 ואפילו של הלהקה שאתם ככל הנראה לא מכירים, פורמולה, שהתפרסמה ברשת החברתית טיקטוק. ב"ביג שופ" באשדוד מחירי התחפושות נעים בין 149 ל-149 לפי הנחות שונות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

פורים דוט קום: היכן הכי משתלם לקנות מוקדם תחפושות לחג הקרב?

מחשדנות כלפי העולים ועד לקבלה: כך הפך "נובי גוד" לחג ישראלי

"חוגג יובל של קריירה": מעצב העל ז'אן פול גוטייה פורש

ילדים מתחפשים
ילדים מתחפשים | צילום: חדשות 13

מי שלא מתחשק לו לצאת מהבית, לפשפש בין המדפים ולעמוד בתור, יכול תמיד להישאר מול המחשב ולהזמין את התחפושות באינטרנט - לעיתים אפילו במחירים נמוכים יותר. תחפושת של פרוזן 2 לדוגמה תעלה 93 שקלים באמזון, ופחות משבעים שקלים באיביי ועלי אקספרס. תלבושת של ספיידרמן אפשר למצוא בפחות מחמישים שקלים.

וכמו בכל שנה, גם הפעם נמתין עד לחג עצמו עם התשובה לשאלה החשובה מכל – האם יירד גשם שייאלץ את ההורים לשלוח עם הילדים אביזר נוסף לתחפושת, המטריה.