ביטולים וחופות מצומצמות: החתונות בצל התפשטות נגיף הקורונה

זוגות רבים החליטו לדחות את היום הגדול לימים יפים יותר, אבל יש גם כאלה שהחליטו שלא להיכנע לקורונה ולמרות הכול לצעוד לחופה. "בעוד ימים ספורים תחום גני האירועים והאולמות בישראל קורס"

זמן צפייה: 02:49

עונת החתונות רק החלה ונראה שהיא כבר לקראת סיום. זוגות רבים החליטו לדחות את היום הגדול לימים יפים יותר, אבל יש גם כאלה שהחליטו שלא להיכנע לקורונה ולמרות הכול לצעוד לחופה. ביניהם ניצן ובן זוגה, אוריאל, שחיכו ליום הזה חודשים ארוכים. בימים האחרונים כבר נשרו עשרות אורחים מרשימת המוזמנים ואתמול הגיעה ההודעה שהיא כה חששה ממנה.

"לא ידענו איך אנחנו הולכים לצאת מזה. התלבטנו בכלל אם לדחות או להשאיר לפחות את החופה בתאריך ובסוף החלטנו שאנחנו לא מוותרים על זה", סיפרה ניצן. "בהתחלה היו אמורים להיות לנו אלף מוזמנים. היום בערב יהיו בערך עד 100".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתיה"ס והאוניברסיטאות ייסגרו; גני הילדים ימשיכו לפעול

השבעה בצל הקורונה: הח"כים יצהירו אמונים בשלושה סבבים

אשפוז בית לחולי קורונה: פתרון קסם או סיכון? • טור

ביטולים וחופות מצומצמות: החתונות בצל התפשטות נגיף הקורונה
ביטולים וחופות מצומצמות: החתונות בצל התפשטות נגיף הקורונה | צילום: חדשות 13

אבל לא כל הזוגות מוכנים להסתפק באירוע צנוע ובסלון הכלות של לימור לא מפסיקים לקבל הודעות ביטול. "יש פה חרדה היסטרית. הכלות מתקשרות, חלק בוכות, חלק לוקחות את זה סבבה לגמרי. היום בבוקר דחו לי 17 כלות קדימה", אמר לימור.

עונת החתונות בישראל רק החלה בשוק שמגלגל מיליארדי שקלים בשנה, ועכשיו נדמה שהוא על סף קריסה. "אנחנו רוצים מענק מיידי שיוציא אותנו מהמצב הקיים כי בעוד ימים ספורים תחום גני האירועים והאולמות בישראל קורס. נסגור את עולם החתונות הישראלי, לא יהיה לכם איפה להתחתן", אביב שזירי, יו"ר התאחדות גני האירועים והאולמות.