בעל דוכן בשוק הכרמל על התקנות החדשות: "לא הכינו אותנו מראש"

בשווקים ברחבי הארץ הופתעו לגלות הבוקר את ההנחיה החדשה שאוסרת על פתיחת המתחמים והעסקים. משה מלטינסקי, בעל חנות לממכר ירקות ופירות בשוק שבת"א: "לא נותנים לנו אפילו לבצע משלוחים"

זמן צפייה: 03:51

מגפת הקורונה: בעלי דוכנים ברחבי הארץ הופתעו הבוקר (ראשון) לגלות את התקנה החדשה האוסרת על פתיחתם של שווקים. משה מלטינסקי, בעל באסטה של ירקות ופירות בשוק הכרמל שבתל אביב, הגיע הבוקר לעבודה וגילה שיש כוחות משטרה במקום שאוכפים את התקנה.

מלטינסקי אמר כי "הגענו הבוקר על מנת לשרת את תושבי האזור, אותם אנחנו משרתים כבר שנים, ואין להם איפה לקנות מצרכים - גילינו משטרה בכוחות מתוגברים שסגרו לנו את העסקים".

לכתבות נוספות בנושא:

בצל הקורונה: לשכת עוה"ד בדרום קראה לשקול את קיום הדיונים

אחרי תל אביב: מתחם "היבדק וסע" לנגיף הקורונה ייפתח בחיפה

זינוק נוסף במספר הנדבקים בקורונה: 945 אובחנו – 20 במצב קשה

משה בעל בסטה של ירקות ופירות בשוק הכרמל בתל אביב
משה בעל בסטה של ירקות ופירות בשוק הכרמל בתל אביב | צילום: חדשות 13

"אני לא מבין למה", המשיך מלטינסקי, "אנחנו שירתנו את התושבים במשך 40 שנה, גם בזמן מלחמה ופיגועים. כעת, לא נותנים לנו אפילו לבצע משלוחים לביתם של אנשים - לא הכינו אותנו מראש למצב הזה".

עוד אמר מלטינסקי, כי "השוטרים אמרו לנו שהם סוגרים אותנו, כאזהרה, לפני שיקבלו הנחיה לחלק קנסות לבעלי העסקים במקום. אני לא מבין למה ראש העיר לא נותן הנחיה לפתוח את הדוכנים בשוק, אבל אנחנו ממושמעים ונסגור כפי שביקשו מאיתנו". 

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "ההנחיה על סגירות השווקים התקבלה ממשרד הבריאות והודעות בנושא לבעלי עסקים מועברות באמצעותם. עם זאת, פקחים עירוניים מסיירים בשטח על מנת לנסות ולחדד את הנהלים במידת האפשר".