מדינה בהסגר: הישראלים מסתגלים להנחיות החדשות של משרד הבריאות

ההחמרות החדשות וההגבלות על השבים מחו"ל אילצו את הישראלים להתרגל למציאות חדשה. במתחמי הקניות לא הורגשה אווירת פורים, בנתב"ג הנהגים התקשו למצוא נסיעות, ובאיקאה - מגרש החניה כמעט ריק

זמן צפייה: 02:45

נגיף הקורונה - משבר עולמי: ההחמרות החדשות בנוגע להתקהלות במקומות ציבוריים וההגבלות על החוזרים מחו"ל, אילצו את הישראלים להסתגל למציאות החדשה. בביל"ו סנטר שבצומת ביל"ו היום (שלישי) אי אפשר היה לומר שהרגישו את פורים באוויר.

הידיעה על כך שהחולה ה-57 עבר במתחם לפני כמה ימים לא הוסיפה לשלוות הנפש. אוריאל כרמי, בעל דוכן פלאפל במתחם סיפר: "הידיעה שהוא היה פה גרמה לי לכאב בגרון. אני עוקב אחר כל האפליקציות של החדשות. מצדי שיסגרו הכול, רק שנהיה בריאים".

לכתבות נוספות בנושא:

כיצד תשפיע בהלת הקורונה על שוק הנדל"ן ומחירי הדירות?

מניין החולים עלה ל-64: אלה המקומות שבהם שהו הנדבקים החדשים

מתכוננים להחרפה: משרד הבריאות ירכוש עוד אלף מכונות הנשמה

נמל התעופה בן גוריון
נמל התעופה בן גוריון | צילום: חדשות 13

בנמל התעופה בן גוריון התחושה הייתה שהשמיים סגורים ונהגי המוניות חיכו שעות לנסיעה יחידה. אברהם כבודי, נהג מונית, אמר כי "עמדנו פה לפחות ארבע שעות עד שמגיעה נסיעה. הכול ריק - אנשים לא יוצאים מהבית, לבילויים ולקניות".

במתחם "איקאה" שבראשון לציון מגרש החניה הריק למחצה העיד על תנועת קונים דלילה בחנות האהובה כל כך על הישראלים. כמעט כולם היו מעודכנים לגמרי במצב הנדבקים וממלאים אחר כל ההוראות. עם זאת, למרות כל הקיטורים וההיסטריה, הישראלים בסך הכול ממלאים אחר ההוראות ומקווים לטוב.