"אנחנו בטירוף": כך הסתערו הישראלים על המספרות ומכוני היופי

אחרי כמעט חודש וחצי שחיכו בישראל לאישור ממשרד הבריאות ללכת להסתפר, למרוח לק ג'ל ולעשות טיפול קוסמטי, היום ניתן האות - והטלפונים החלו לצלצל. "בזמן ההסגר אנשים הציעו לשלם לי כפול"

זמן צפייה: 03:00

כמעט חודש וחצי חיכו הישראלים והישראליות לאישור ללכת להסתפר, למרוח לק ג'ל או לעשות טיפול קוסמטיקה - היום ניתן האות והחלה ההסתערות. אפילו מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב קצץ את שיערו.

בין עשרות הלקוחות שהצליחו להשיג תור ביום הראשון לפתיחת המספרות ומכוני היופי היה גם בר סימן טוב, שחיכה גם הוא לרגע שבו איש מקצוע יסדר את התספורת שלו לפני הריאיון הבא. הוא הגיע עם שיער אחרי חודשיים שהוא לא הסתפר. "בגלל שחודש וחצי הוא ייבש אותנו אז קיצרתי לו קצת יותר מהרגיל", סיפר חיים דיין, בעל מספרה בירושלים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אחרי יום העצמאות: תבוטל מגבלת ה-500 מטרים לפעילות ספורט

רה"מ: טראמפ הבטיח להכיר בסיפוח – בטוח שיקיים בעוד כמה חודשים

אלדד למבקר המדינה: בדוק את הטענות על סגירת התיק של מנדלבליט

מספרה בימי קורונה
מספרה בימי קורונה | צילום: רויטרס

הטלפון לא מפסיק לצלצל ורשימת ההמתנה לתספורת המיוחלת הולכת ומתארכת. "אנחנו בטירוף", אמר אלירן הרוש. כמוהו, גם מיכל יעקוב הגיעה הבוקר אחרי כשמונה שבועות, כדי לחטא את הכיסאות, לסדר את מכון היופי ולבדוק שהכול מוכן על השולחן לקראת הגעת הלקוחות.

בשבועות האחרונים מיכל קיבלה לא מעט שיחות מלקוחות שהתחננו לפניה כי תטפל בציפורניים שלהן. "הטלפון שלי צלצל כל הבוקר. בזמן ההסגר אנשים הציעו לשלם לי כפול והם יבואו בלילה ולא יספרו לאף אחד", סיפרה מיכל. זה היומן של שבוע שעבר. יש לא מעט הגבלות והנחיות כיצד להפעיל את המספרות ומכוני היופי, אבל אולי בתספורת חדשה וציפורניים מטופחות, המציאות החדשה הופכת לנוחה יותר.