אורית טבעה למוות בשארם א-שייח: "המציל לא ידע לעשות החייאה"

אורית פלד, בת 49 מפרדסיה, טבעה למוות בסוף השבוע במהלך חופשה משפחתית בדרום חצי האי סיני. בעלה סיפר כי היא נהגה לנסוע לפחות פעמיים-שלוש בשנה: "היא אמרה שאין מקום אחר כזה בעולם. היא הייתה בן אדם מדהים". לדבריו, ביום שישי היא נכנסה לצלול - וטבעה: "קראתי למציל, אבל הוא לא ידע לעשות החייאה"

זמן צפייה: 02:30

טרגדיה בסיני: אורית פלד, תושבת פרדסיה בת 49, טבעה למוות בסוף השבוע במהלך חופשה משפחתית בשארם א-שייח שבדרום חצי האי. ממשרד החוץ נמסר כי אנשיו מכירים את פרטי המקרה, וסייעו למשפחה להעביר את הגופה לקבורה בישראל ושאר הפרטים נמצאים בבדיקה.

איציק, בעלה של המנוחה, סיפר כי אשתו "הייתה צוללנית מוסמכת ונגה לנסוע לשארם פעמיים או שלוש פעמים בשנה. היא הייתה יורדת לצלילות ומאוד אהבה את שארם. היא אמרה שאין מקום אחר כזה בעולם. מאז שהתחילו הטיסות היא כבר נסעה פעמיים ועכשיו עוד פעם. היא הייתה בן אדם מדהים".

אורית פלד, הישראלית שטבעה למוות בשארם א-שייח'
אורית פלד, הישראלית שטבעה למוות בשארם א-שייח' | צילום: באדיבות המשפפחה

לדברי הבעל, הוא נסע עם אשתו לטיול עם קבוצת חברים מיום שלישי, וביום רביעי היא צללה. לדבריו, היא הייתה חולת אפילפסיה "ולמרות שאסור לצלול עם אפילפסיה - היא הייתה עם מדריך כל הזמן שהחזיק אותה יד ביד. היא הייתה מטופלת בתרופות, לא היו לה התקפים כל הזמן".

הוא הוסיף: "ביום שישי טיילנו בשארם. היה שם חוף שהיא הכירה, שאפשר לצלול בו עם שנורקלים. אני פחדתי מזה, לא אהבתי לצלול, אבל היא כל כך רצתה את זה. היא לקחה אותי איתה וצללתי. אחרי חצי שעה עליתי למזח והיא המשיכה. פתאום ראיתי שמשהו לא מסתדר. משהו לא נראה לי. קראתי למציל ואמרתי לו שיקפוץ למים, אבל לא ידעו לעשות החייאה. לא היה להם שום ציוד. הייתה שם תיירת שעשתה לה החייאה - אבל זה לא עזר".

שארם א-שייח, סיני, מצרים
שארם א-שייח, סיני | צילום: שאטרסטוק