"רשלנות חמורה": מוהל חתך חלק ניכר מאיבר מין של תינוק

במהלך האירוע, מבצע הברית פצע את הפעוט והוריו נאלצו להבהיל אותו אל בית החולים, שם עבר ניתוח חירום לתיקון ושחזור האיבר. "הילד לא הפסיק לדמם. לקחתי את חתיכת הבשר איתי בשקית קרח"

זמן צפייה: 04:12

במהלך ברית מילה, חתך המוהל חלק ניכר מאיברו של התינוק. אביו הבהיל אותו אל בית החולים עם פיסת הבשר בשקית קרח, שם עבר ניתוח לתיקון ושחזור איבר מינו. עו"ד אורלי בדה, המייצגת את ההורים: "תינוק לא יכול לסיים אירוע כזה כשחלק ניכר מאיבר המין שלו כרות. זה רשלנות חמורה".

אבי הילד הוסיף: "כשהמוהל חתך, הילד החל לדמם ולא הפסיק. הוא לקח אותו הצידה, שם עליו אבקה כלשהי ואמר לי שהכל בסדר. לאחר מספר דקות הודיע שחייבים להבהיל אותו אל בית החולים. לקחתי את חתיכת הבשר הקטנה בשקית עם קרח ומיהרתי לבית החולים. תפרו את זה, ועד עכשיו אנחנו בטיפולים"

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הרב שנפצע באירוע הירי:"רצתי אל הילדים, לא שמתי לב שנפגעתי"

מתקפת הטרור בסרי לנקה: 15 הרוגים במסגרת המצוד אחר המחבלים

"הגופות נערמו": שבע נשים נרצחו על רקע מגדרי מתחילת 2019

"האב חש בכך שקרה דבר מה ושאל את המוהל האם הכל תקין. ככל שהזמן חלף, הוא הבחין בכך שיש בעיה. המוהל אמר שיש לקחת את התינוק לבית החולים, והוא עבר ניתוח לתיקון ושיחזור של איבר המין" אמרה עו"ד בדה על התקרית החמורה. עוד הוסיפה: "איבר שנכרת, על אף כל ההליכים הרפואיים, לעולם לא יחזור להיות אותו דבר כפי שהיה".