בעזרת השם: אב הגריל את שם בנו לעיני הקהל בברית המילה • צפו

רמי טרייסטמן הפתיע את האורחים שהגיעו לבית הכנסת, כשהחליט לבחור את השם שיינתן לתינוק לעיני כולם - על ידי שליפת פתק אקראי מקופסה. "הקהל היה מופתע לגמרי, כולם התפקעו מצחוק"

זמן צפייה: 03:37

לפני שבוע רמי טרייסטמן הפתיע את אורחיו, שחשבו שהגיעו לעוד ברית מילה שגרתית. המוהל הכריז על התינוק וקרא "שמו בישראל הוא..." אך במקום תשובה, אחד מחבריו של טרייסטמן הניף קופסה ענקית וצעק "הגרלה!". האורחים החלו לצחוק ולא הבינו מה קורה אבל טרייסטמן, שתיכנן את הכל מראש, שלף פתק מתוך הקופסה והכריז כי שמו של העולל יהיה נתן אליהו.

"הקהל היה מופתע לגמרי", סיפר טרייסטמן. "כולם נקרעו מצחוק. חבר שלי הביא אליי את הקופסא ואני הכנסתי יד, הוצאתי פתק מתוך בערך 14 פתקים ששמנו שם וכך נתנו את השם לתינוק".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בלוף הלחם המלא: מי צובע לחם בחום כדי שנחשוב שהוא בריא?

40 שנה אחרי: כיצד מתייחסים הצעירים באיראן למשבר בני הערובה?

תיעוד: הפעוטה שנמלטה ברגע האחרון מהבית הבוער באריאל

רמי טרייסמן מגריל את שם בנו
רמי טרייסמן מגריל את שם בנו | צילום: חדשות 13

זו אינה הפעם הראשונה שמשפחת טרייסטמן מנסה את הטריק הזה. "עשינו את זה גם עם הילד הקודם, שעכשיו כבר בגן, אבל אף אחד לא ידע שזה הולך לקרות אז לא צילמו את זה", אמר טרייסטמן. "הפעם התאמנתי מראש שלא יהיו פאדיחות".

אין ספק שטרייסמן הצליח לספק לאורחיו הצגה מרשימה, אבל כששואלים אותו אם באמת התכוון לתת לבנו שם בהגרלה, התשובה מפתיעה גם היא. "אין ספק שבחירת שם זה דבר רציני", הודה טרייסטמן. "אז אמנם רצינו לעשות שמח לקהל ולהפתיע, אבל ההגרלה לא באמת אמיתית. ידענו כל הזמן איך אנחנו הולכים לקרוא לו".