הילדים שנהרגו בתאונה בכביש 1: ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס

בני ה-5 וה-7 מבית אל מצאו את מותם לאחר שהמכונית שבה נסעו התנגשה במשאית בשול הדרך. בן משפחה נוסף, יאיר גם נפגע. מתחילת שנת 2020: 36 ילדים ונערים נהרגו בכבישים

זמן צפייה: 01:24

הילדים שנהרגו היום (שישי) בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 הם ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס בני ה-5 וה-7 מבית אל. בן משפחתם, יאיר, גם נפגע בתאונה. יעקב יונגרייס, חובש באיחוד והצלה, שהגיע לזירת התאונה, גילה שם שההרוגים הם אחיינים שלו.

על פי נתוני ארגון בטרם, מתחילת שנת 2020 עד כה נהרגו 36 ילדים ובני נוער, שישה מתוכם נהרגו כנוסעים ברכב. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון מסרה כי "אנחנו שולחים תנחומים למשפחה. שנת 2020 תיכף מסתיימת ולמרות הקורונה והסגרים 36 ילדים איבדו את חייהם בדרכים והמשפחות שלהם יחיו עם השבר והכאב יום יום לכל חייהם. זהו לא סתם מספר סטטיסטי אלא חיי ילדים שנגדעו, ואת רוב המקרים ניתן היה למנוע. זה באחריות כולנו ואסור לנו לעצום עיניים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מכירת בית"ר י-ם לשיח' האמירותי: אוהדים התעמתו באימון הקבוצה

שר הבריאות האמריקני מעריך: מבצע החיסונים יתחיל בשני או שלישי

דיווח: ממשל טראמפ מקדם מכירת ארבעה מל"טים מתקדמים למרוקו

בתוך כך, רוכב אופניים בן 35 נהרג לאחר שנפל במהלך הרכיבה ברחוב בני אפרים בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. הפרמדיקים גל רוזן וסטלה מנור, סיפרו: "על הכביש שכב סמוך לאופניים גבר בשנות ה-30 לחייו, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעת ראש, בסיוע רופא שהזדמן למקום ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו".

כאמור, מוקדם יותר היום נהרגו שני הילדים בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 1, סמוך ללטרון, לאחר שכלי רכב פרטי ומשאית התנגשו. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בהם פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותם. נער בן 14 וצעיר בן 25 נפצעו קשה ופונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

המשטרה הגיעה לזירת האירוע והחלה בחקירת התאונה. ככל הנראה מדובר בכלי רכב שהתנגש במשאית שעמדה בשול הכביש בצורה שאינה בטיחותית. על פי עדות נוסעי המשאית, נהג עצר בשול בשל נורה שנדלקה, ואז פגע בה הרכב הפרטי. "פתאום שמענו בום, לא ידענו מה קרה. ניסינו לעזור אחרי התאונה, אבל אסור היה להזיז את הפצועים", סיפר אחד מנוסעי המשאית לחדשות 13.