לכבוד חג הסוכות: מפגש מיוחד של הרמטכ"ל וילדי משרתי הקבע

הלוי הזמין שישה ילדים וילדות אשר הוריהם בשירות קבע למפגש מיוחד עימו בסוכה בקריה. הילדים הגיעו עם קישוטים לסוכה ותמונות עם הוריהם וסיפרו על איך זה להיות ילדים להורים בצבא. "סוכה זה בית זמני ומדינת ישראל זה הבית הקבוע שלנו, וההורים שלכם - מגנים עליו"

זמן צפייה: 03:43

הרמטכ"ל הרצי הלוי הזמין שישה ילדים וילדות של משרתי קבע, בני 11.5-6, למפגש מיוחד בסוכה בקרייה. הם הביאו עימם קישוטים ותמונות עם הוריהם, חלקו חוויות בתור ילדים להורים בשירות קבע, שאלו את הרמטכ"ל שאלות ואיחלו ברכות לשנה החדשה.

הרמטכ"ל הלוי שאל את הילדים, "מה עוזר לכם כשאתם מתגעגעים לאמא או אבא כשהם בצבא?". "כשאנחנו מתקשרים אליהם", ענתה מאיה בת השש, בתו של קצין הטנ"א באוגדת הבשן, סא"ל אנטון גליקמן. אחריה הוסיפה נועה בת ה-11 וחצי, בתו של רס"ר באגף התקשוב וההגנה בסב"ר, רס"ר אסף ברוכים, "אני שולחת לו תמונות, מדברת איתו".

Olzhgn
הרמטכ"ל הרצי הלוי והילדים בסוכה | צילום: דובר צה"ל

הלוי שיתף מהחויות של ילדיו אשר עברו גם הם חוויה דומה, ואמר כי "הילדים שלי היום כבר גדולים, אבל כשהם היו קטנים, כל פעם כשהיה להם זיכרון טוב של מה שעשינו ביחד, הם יכלו להיזכר בו וזה מאוד עוזר, גם בגלל שהם יודעים שתהיה עוד פעם כזו".

ליהי בת השמונה, אשר שני הוריה משרתי קבע - אימה סגנית טייסת מנהלה, רס"ן רחלי מקונן ואביה הוא מפקד אגף אבטחה בבסיס רמת דוד, רס"ן עדי מקונן, שאלה את הלוי האם גם לו יש חפץ שמזכיר לו את המשפחה. הלוי ענה ש"כל שנה ביום הראשון של שנת הלימודים, צילמנו את כל הילדים יחד, זה נמצא לי על המסך".

Pobzav
הרמטכ"ל הרצי הלוי יחד עם הילדים והוריהם | צילום: דובר צה"ל

הלוי חתם את המפגש המיוחד באומרו כי "סוכה זה בית זמני ומדינת ישראל זה הבית הקבוע שלנו, וההורים שלכם - מגנים עליו".