הלך לחבר ונעלמו עקבותיו: חיפושים אחר ילד בן 12 שנעדר מאתמול

עשרות תושבי קריית מלאכי מחפשים אחר חגי ראובן, שאמר להוריו כי הוא הולך לחבר אחרי בית הספר, אך עקבותיו נעלמו. המשטרה הקימה חפ"ק וביקשה את עזרת הציבור

זמן צפייה: 00:39

המשטרה ביקשה הערב (שני) את עזרת הציבור במציאתו של חגי ראובן בן 12, שנעדר מאז אתמול מביתו בקריית מלאכי. עשרות תושבי העיר יצאו לחיפושים אחר הילד שאמר להוריו אחרי בית הספר שהוא הולך לחבר, ומאז נעלמו עקבותיו, אחרי שגם לא הגיע אל חברו. בנוסף, הוקם חפ"ק מיוחד של המשטרה במטרה למצוא אותו.

חגי נראה לאחרונה אתמול בקריית מלאכי כשיצא מביתו בשעות הצהריים. מבנה גופו רזה, גובהו כ-1.4 מ', שיערו שחור קצוץ. הוא חובש כיפה סרוגה עם פסים, ונראה לאחרונה כשהוא לובש חולצה תכלת עם פסים לבנים דקים, מכנס טרנינג כחול ונעלי ספורט. בשעות הערב טענה נהגת אוטובוס שהוא עלה לאוטובוס שלה וירד בצומת קסטינה היום בשעה 16:30. מצלמות האבטחה באוטובוס ייבדקו.

חגי ראובן
חגי ראובן

עשהאל, אחיו של חגי, סיפר לחדשות 13: "אתמול הוא יצא, היה אמור לנסוע לחבר שלו. היום הוא לא חזר הביתה והתברר שהוא לא הגיע ללימודים. היינו בטוחים שהוא אצל חבר שלו. זה לא קרה אף פעם שהוא נעלם. עכשיו צריך רק לחפש ולהתפלל. החיפושים כרגע מתמקדים בעיקר בקריית מלאכי".

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או לתחנת קריית מלאכי בטלפון - 088608400