האב שבנו נשכח ברכב ההסעות: "זה מחדל - ניסו להסתיר זאת ממני"

צוות גן ברחובות שכח את פעוט ברכב למספר שעות ולא דיווח למשפחתו, שגילתה רק לאחר שפונה לבית החולים עם נזק מוחי. האב לחדשות 13: "שבוע שלם הילד היה בטיפול נמרץ והם לא אמרו כלום"

זמן צפייה: 02:53

אב פעוט שנשכח לפי החשד ברכב הסעות ברחובות ואושפז במצב קשה כשהוא סובל מנזק מוחי, סיפר היום (רביעי) לחדשות 13: "זה פשוט מחדל מה שקרה עם הילד שלי. נהג ההסעות שכח אותו בהסעה, וצוות הגן ניסה להסתיר את זה ממני. הוא ניסו לטשטש את הכל ולא סיפר לי ששכח אותו ברכב למשך שעות". עוד הוסיף האב: "אחרי שהם נזכרו בו, הם פשוט הכניסו אותו לגן ונתנו לו לשתות מים ולישון, הם אפילו לא הזעיקו צוות מד"א". "רק בצהריים הביאו אותו במצב קשה. שבוע שלם הוא היה בטיפול נמרץ והם לא אמרו דבר. כעת, הילד נמצא במצב יציב ואני מקווה שהוא ייצא מזה".

כזכור, אמש פורסם בחדשות 13 כי המשטרה חוקרת צוות של גן מרחובות בחשד ששכחו את אחד הפעוטות ברכב הסעות ולא דיווחו על כך לבני משפחתו. רק לאחר שהפעוט פונה לבית החולים כשהוא סובל מנזק מוחי, הוריו דרשו לבדוק את מצלמות האבטחה וגילו בדיעבד כי בנם הושאר באוטו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

חיסון הקורונה של פייזר אושר בבריטניה; צפויה לחסן בשבוע הבא

בת 18 מתה לאחר שככל הנראה צרכה סמים בדירה בת"א; בן זוגה נעצר

בת 18 מתה לאחר שככל הנראה צרכה סמים בדירה בת"א; בן זוגה נעצר

דודתו של הפעוט סיפרה אמש לחדשות 13: "הם התקשרו אליי ואמרו שהילד מקיא ומשלשל. הוא כבר היה במצב אנוש", והוסיפה: "במצלמות של הגן לא ראו את הילד, ובמשך שבוע צוות הגן שותק. הם ניסו להסתיר זאת מאתנו עד שלא ראינו את המצלמות".