נקבע מותו של הראל מדלעי בן ה-6 שטבע בבריכה בבת ים

לאחר שהיה במצב קריטי במשך שמונה ימים, הצוות הרפואי בבית החולים וולפסון נאלץ לקבוע את מותו של הילד. הלווייתו תתקיים בבית העלמין בעיר בשעה 18:00

זמן צפייה: 00:17

הצוות הרפואי בבית החולים וולפסון בחולון קבע היום (רביעי) את מותו של הראל מדלעי, בן ה-6, שטבע לפני כשבוע בבריכה בבת ים. זאת, לאחר שהוא אושפז במצב קריטי בשבוע האחרון. הלווייתו תתקיים בבית העלמין בעיר בשעה 18:00.

יש לציין כי לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה מתחילת שנת 2021 טבעו למוות שמונה ילדים. מנכ"לית הארגון, אורלי סילבינגר, מסרה: "חופשת הקיץ רק מתחילה וכבר אנחנו רואים עלייה משמעותית בטביעות ילדים בשבועיים האחרונים. טביעה מתרחשת במהירות ובדממה, בדיוק ברגע בו אנחנו לא שמים לב. זה עניין של דקות עד שמתרחש נזק מוחי בלתי הפיך ועד מוות. בזמן הזה הילד לא יכול לבכות או לקרוא לעזרה כי הפה והאף שלו מכוסים במים".

בשבוע שעבר שוחחו הוריו של הראל, לירון ושירה מדלעי, עם חדשות 13 וביקשו להזהיר הורים אחרים מפני מקרים דומים: "אנחנו בפתח עונת הרחצה, והבריכות ופארקי המים קורצים לילדינו", אמרו השניים, והפצירו: "תהיו עירניים".

במקביל, אחד מכיווני החקירה אותו בודקת המשטרה הוא שהבריכה הייתה סגורה לקהל - אולם אדם שקשור לבעלים של המקום הכניס את הרוחצים מבלי שהיה מציל. ככל הנראה, הראל הגיע עם האח של הבעלים, והוא - יחד עם 15 אנשים נוספים, בילה שם באופן פיראטי.