11 שנים לאחר הירי בברנוער: הלך לעולמו המדריך שנפצע

חן לנגר, שהיה מדריך במקום הפיגוע בתל אביב, הקפיד לאורך השנים להישאר פעיל מרכזי ובולט בקהילה הגאה ונהג להשמיע בגלוי את זעקתם של נפגעי האירוע. "פועלו ומחויבותו העמוקה מהווים השראה"

זמן צפייה: 02:53

חן לנגר, המדריך שנפצע באירוע הירי בברנוער לפני 11 שנה, הלך היום (שלישי) לעולמו. מטעם האגודה למען הלהט"ב נמסר כי "האגודה כואבת את לכתו של חן לנגר ומשתתפת בצערה העמוק של המשפחה".

"חן, שהיה מדריך בברנוער, נמנה על פצועי פיגוע הירי ופשע השנאה במועדון בשנת 2009. הוא נשא על גופו את כדור האקדח של המרצח עד יומו האחרון", נכתב בהודעה. "לאורך השנים הקפיד חן להישאר פעיל מרכזי ובולט בקהילה הגאה, כיהן כחבר הוועד המנהל של האגודה וכדובר האגודה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ניתוק מהמשפחה וניצול כלכלי: כך נראית הכת המסתורית בירושלים

מגמת העלייה נמשכת: 258 חולי קורונה אובחנו בארץ ביממה האחרונה

חשד לרצח בצפון: צעיר כבן 20 נורה למוות בכפר יאסיף

חן לנגר
חן לנגר | צילום: חדשות 13

"הוא התנדב בשורה ארוכה של ארגונים ופעילויות והשמיע את קולם של נפגעי הברנוער וזעקתם המתמשכת לצדק וגילוי מבצע הפשע הנורא. פועלו ומחויבותו העמוקה לזכויות הקהילה הגאה מהווים השראה עבור כולנו. האגודה ומשפחת הקהילה הגאה מלווה את המשפחה".

כזכור, הירי בברנוער אירע באוגוסט 2009 בבית אגודת הלהט"ב בתל אביב, בעת פעילות הברנוער - מועדון למפגש חברתי של בני נוער. בשיאו של הערב, אדם חמוש לבשו בבגדי הסוואה שחורים ומסכה על פניו ירה בנוכחים ונמלט מהמקום. באירוע הירי נרצחו ניר כץ וליז טרובישי ונפצעו 11 בני אדם, בהם חן לנגר, שכאמור הלך לעולמו היום. למרות הסערה הציבורית והתקשורתית שעורר האירוע - תיק הרצח לא פוענח עד היום.