טרגדיה סמוך לכפר אדומים: בת 10 נהרגה בהתהפכות טרקטורון

צוות מד"א שהגיע לזירה קבע במקום את מותה של רוני קאפח, ופינה לביה"ח גבר שנפצע בינוני וילד שנפגע קל • צעירה כבת 25 נהרגה בתאונת שרשרת בי-ם. ארבעה נוספים נפצעו קל-בינוני ופונו לביה"ח

זמן צפייה: 01:02

הילדה רוני קאפח בת ה-10 נהרגה היום (ראשון) בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח, סמוך לכפר אדומים. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותה במקום, ופינה לבית החולים הדסה הר הצופים גם את אביה של רוני, אבישי בן ה-40 שנפצע בינוני, ואחיה נדב בן ה-6, אשר נפגע באורח קל.

"מדובר בתאונת דרכים קשה", סיפרו בוסמת לובינר ושלום גליל, הפרמדיקים שהגיעו למקום. "שלושת הפצועים שכבו על צלע ההר בסמוך לטרקטורון. הילדה שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בסיוע רופאה נקבע מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אביו של הילד שנדרס בשדות נגב: "לא מחפשים אשמים במקרה הזה"

גנץ: המשפחות השכולות יוכלו להגיע לבתי הקברות ביום הזיכרון

הנסיך הירדני פרסם סרטון: "אני במעצר בית, מנסים להשתיק אותנו"

זירת התאונה שבה נהרגה רוני קאפח מהתהפכות טרקטורון
זירת התאונה שבה נהרגה רוני קאפח מהתהפכות טרקטורון | צילום: דוברות זק''א

מוקדם יותר היום, צעירה כבת 25 נהרגה בתאונת שרשרת בין שבעה כלי רכב, שאירעה בדרך חברון פינת צבי נוימן בירושלים. צוות מד"א שהגיע לזירה איתר את הצעירה לכודה מתחת לאחד הרכבים, חילץ אותה כשהיא ללא סימני חיים - וקבע את מותה במקום.

באותה תאונה נפצעה בינוני גם אישה בת 57, ועוד ארבעה בני אדם שנפצעו באורח קל. כולם פונו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק. ארבעה בני אדם נוספים שנפצעו גם הם, טופלו בזירת התאונה ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.

זירת התאונה בירושלים
זירת התאונה בירושלים | צילום: רועי שכטר, דוברות מד''א

חובשים של מד"א מאיר פולק ורועי שכטר, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות הולכת רגל ומספר כלי רכב. הולכת רגל שנפגעה מרכב מסחרי נלכדה תחתיו כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד".

"תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות - אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה", הוסיפו השניים. "תשעה מנוסעי הרכבים שהיו מעורבים בתאונה נפצעו באורח בינוני וקל, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו חמישה מתוכם להמשך טיפול בבתי החולים בעיר".