רוכב טרקטורון נהרג בתאונה עם שני כלי רכב סמוך לאשקלון

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של הגבר כבן ה-50 בזירת האירוע בכביש 4 סמוך לניצן. נהגי שני כלי הרכב נפצעו קל ופונו לבית החולים ברזילי. "הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא סימני חיים"

זמן צפייה: 00:18

הקטל בכבישים: רוכב טרקטורון כבן 50 נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים עם שני כלי רכב בכביש 4, סמוך לניצן לכיוון אשקלון. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של הגבר במקום. שני נהגי כלי הרכב האחרים נפצעו קל ופונו לבית החולים ברזילי באשקלון.

פרמדיק מד"א ברוך אביטן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה במרחק של 50 מטר מהטקטורון עליו הוא רכב, ביצענו בדיקות רפואית, הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא סימני חיים, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. על הכביש היו שני כלי רכב שפגעו בטרקטורון. שני הנהגים שנפגעו קל קיבלו טיפול ראשוני ופונו לבית חולים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הכיתות שיחזרו ובתיה"ס שלא ייפתחו: המדריך המלא לחזרה ללימודים

זה מטוס? זה ציפור? נפתרה תעלומת העב"מים שנראו ביום העצמאות

התחזית: מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה בטמפרטורות

תאונת הדרכים בכביש 4
תאונת הדרכים בכביש 4 | צילום: מד''א

אתמול נהרג שי בן יצחק, איש עסקים ולשעבר מבעלי אתר ההימורים "888", בהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח ליד קיבוץ יקום שבשרון. בנו, נער בן 14, נפצע קשה ופונה במסוק צבאי לבית החולים תל השומר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

רב רשף דני יוספסברג, מפקד משמרת תחנה אזורית נתניה, סיפר שהשניים נלכדו וחולצו: "קיבלנו בתחנה אזורית נתניה הודעה על מטוס שהתרסק באזור יקום, למקום יצאו מספר צוותים. עם הגעתנו למקום ראינו מטוס שהתרסק ושבתוכו יש אבא וילד לכודים. היה חילוץ מאוד קשה בתנאים מאוד קשים מכיוון שהמטוס עצמו מלא בדלק, וחלק מהדלק נשפך על הלכודים עצמם. בוצע חילוץ של האבא ושל הילד באמצעות כלים הידראולים ולאחר מכן הלכודים הועברו להמשך טיפול של מד"א".