יום השיתוק הלאומי: איילון נחסם לשעתיים, זיקוקים נורו בבני ברק

הפגנות נגד המהפכה המשפטית נערכו בכל רחבי הארץ, עשרות נעצרו. גלנט היה אמור לקרוא לעצירת החקיקה אך ביטל את הצהרתו אחרי שנועד עם נתניהו - אשר הודיע כי הוא לא מתכוון לעצור את החקיקה • כל העדכונים

בקצרה:

המחאה נגד המהפכה המשפטית נמשכת, והבוקר (חמישי) יצא לדרך "יום השיתוק הלאומי" - הדרמטי והנפיץ ביותר עד כה. במהלך היום מתוכננים מעל ל-150 מוקדי מחאה ברחבי הארץ, חסימות כבישים, שיבושים בנמל התעופה בן גוריון וצעדה גדולה שתתחיל בקניון איילון ותסתיים בבני ברק.

האירוע הנפיץ ביותר צפוי להיות צעדת מחאה שתצא מרמת גן לכיוון בבני ברק והחשש הוא מעימותים בין תושבי העיר שתומכים ברפורמה לבין המוחים. רחובות מרכזיים בבני ברק נחסמו לתנועה החל מ-18:00, מה שעלול לשתק את האזור ולהוביל לפקקים ועומסים כבדים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את טיסתו ללונדון לשעה 4:00 לפנות בוקר - וקצת אחרי השעה 20:00 הערב הוא נשא הצהרה לתקשורת - והודיע כי הוא לא מתכוון לעצור את החקיקה.

הפגנה באיילון
הפגנה באיילון | צילום: רויטרס

בהכנת הידיעה השתתפו: אור הלר, אלמוג בוקר, חן זנדר, יוסי אלי, רועי ינובסקי, ליאור קינן, מוריה אסרף וולברג, מיה איידן, עלי מוגרבי, ישי פורת, סיון אלקלק, עמית קוטלר, רוני שצ'וצ'ינסקי, נעם גולדברג, טל שנהב ועמר קמפלר

[timeline id="3257" name="יום השיתוק 23.3"]