שכחו אותי באוטובוס: בתום הנסיעה - נהג מצא עגלה ובה תינוק ישן

סעיד כיואן ערך סריקה באוטובוס כפי שנהוג לאחר ההגעה לתחנה האחרונה, והופתע מהאבידה יוצאת הדופן שגילה. הוא דיווח לממונים עליו שהזמינו למקום משטרה. "הייתי בהלם, לא האמנתי"

זמן צפייה: 02:02

נהג אוטובוס אגד בירושלים גילה בסוף הנסיעה עגלה - ובה תינוק ישן. ההורים, כך הסתבר, ירדו מהאוטובוס מספר תחנות לפני כן והשאירו את העגלה בפנים.

כבר במבט מרחוק סעיד כיואן, נהג קו 32, הבחין בעגלה. אבל, הוא לא האמין שבתוכה הוא ימצא תינוק ישן בשלווה. "הייתי בהלם, לא האמנתי, לא ידעתי מה לעשות. אני רגיל למצוא איזו אבידה, תיק. הוא בכה אז לקחתי אותו מהעגלה, הוצאתי אותו, ליטפתי אותו, נדנדתי אותו כמו שאשתי עושה", סיפר כיואן.

כיואן יצא בצהריים משכונת גילה לכיוון שכונת רמות בירושלים. "בערך שמונה נוסעים ירדו בתחנה האחרונה, ואף אחד מהם לא אמר לי שיש עגלה מאחורה", הוא סיפר. אפשר רק לדמיין מה עלול היה לקרות אם סעיד לא היה מקפיד על נוהלי סריקת האוטובוס בתחנה הסופית, ואם חלילה התינוק היה נשאר באוטובוס הסגור והחם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתוך כשעה: שני תינוקות חולצו מרכבים – במודיעין ונתניה

נרדמה בטיסה והתעוררה בתוך מטוס נעול וחשוך: "הייתי בסיוט"

טרגדיה במודיעין עילית: תינוק נשכח ברכב סגור – ומת

נהג האוטובוס והעגלה
נהג האוטובוס והעגלה | צילום: חדשות 13

תוך כדי שהוא מנסה שלא להעיר את התינוק, הוא עדכן את הממונים עליו שהזמינו משטרה למקום, יחד עם הניידת הגיע לתחנה גם האב המבוהל. "האבא הגיע, אמר לי תודה וסיפר שאשתו שכחה. ירדה לפני ארבע-חמש תחנות ושכחה להוריד את העגלה".

במשטרה אומרים כי לטענת ההורים הם הורידו דברים מהאוטובוס והדלתות נסגרו לפני שהספיקו להוריד את העגלה. בכל מקרה, את הנסיעה הזאת בקו 32 התינוק הקטן לא יזכור, ההורים שלו כנראה לעולם לא ישכחו, וסעיד - מבטיח ללמוד להחליף חיתול לכל מקרה שלא יבוא.