מקרה חריג בכסייפה: שתי ילדות נפלו מחלון אוטובוס נוסע

בת 9 ובת 5 נמצאו על הכביש על ידי עוברי אורח לאחר שנפלו מחלון אוטובוס נוסע - שברח מהמקום. הן נפצעו באורח קשה ובינוני ופונו לטיפול, אך רק לאחר שעות נמצא נהג האוטובוס. המשטרה חוקרת מה גרם להן ליפול

זמן צפייה: 00:27

שתי ילדות בנות 9 ו-5 נמצאו אמש על ידי עוברי אורח בכביש 31 בסמוך לכסייפה, כשהן פצועות באורח קשה ובינוני לאחר שנפלו מחלון אוטובוס - שברח מהמקום. הבוקר (רביעי) אותר האוטובוס בתוך אחד מיישובי הנגב והמשטרה חוקרת את המקרה החריג.

שתי הבנות חזרו מאירוע משפחתי ברהט לכיוון ביתן בכסייפה, בלב מסוים בנסיעה הילדות נפלו מחלון האוטובוס, שנשבר, אל הכביש. בשלב זה עדיין לא ברור מאיזו סיבה הן נפלו, אם תוך כדי משחק או אם מישהו העיף אותן. הן היו לבדן בנסיעה ללא בני משפחתן. הנהג ברח מהמקו ופינה עצמו לבית החולים באופן עצמאי.

הילדות פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע אמש, כאשר בת ה-9 במצב קשה עם פגיעה רב-מערכתית וכשהיא מורדמת ומונשמת ובת ה-5 במצב בינוני עם חבלת ראש ובהכרה. חובש רפואת חירום במד"א עומרי אבו ג'אמע סיפר: "היינו בנסיעה בכביש המהיר כשאזרחים סימנו לנו לעצור בצד הדרך. 2 הילדות שכבו על הכביש כשאחת מהן מחוסרת הכרה והשניה בהכרה מלאה. העברנו מיד דיווח למוקד מד"א על מנת להזניק 2 ניידות טיפול נמרץ, הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח והן פונו לבית החולים במצב קשה ובינוני".