ענבר הימן, שנחטפה מהמסיבה ברעים, נרצחה בשבי חמאס

משפחתה של ענבר הימן, בת 27 מחיפה שנחטפה לעזה ממסיבת הטבע ברעים, עודכנה היום (שבת) כי נרצחה בשבי חמאס. ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, מסר כי "כרגע לא תתקיים הלוויה". ענבר הימן הותירה אחריה שני הורים ואח

זמן צפייה: 01:24

משפחתה של ענבר הימן, בת 27 מחיפה שנחטפה לעזה ממסיבת הטבע ברעים, עודכנה היום (שבת) כי נרצחה בשבי חמאס. ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, מסר כי "כרגע לא תתקיים הלוויה, אך המשפחה יושבת שבעה".

ממטה משפחות החטופים נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת הימן. ענבר הייתה בחורה מחוננת, מלאת אהבה והכלה עם נתינה אין סופית. בחורה יצירתית ומלאה בשמחת חיים. ענבר היא חובבת אומנות מושבעת. היא אומנית גרפיטי וגם למדה במגמת קולנוע בתיכון והיא אוהדת של מכבי חיפה. היא הכירה את בן זוגה נועם אלון בלימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה לפני כמעט שנתיים. החודש הם היו אמורים להתחיל את שנתם הרביעית בלימודים".

"ענבר הייתה מלאה באהבה ונתינה. בשבת השחורה היא תכננה ללכת למשחק כדורגל עם בן זוגה ולנסוע לנופש בסיני. ענבר הימן הייתה בפסטיבל הטבע ברעים, היא ברחה מהמסיבה יחד עם שני הבחורים עד שנתפסה על ידי מחבלים רכובים על אופנוע. ענבר הותירה אחריה שני הורים ואח".

טל חיימי
טל חיימי

ביום רביעי נמסר בהודעה משותפת מטעם משפחת חיימי, קיבוץ ניר יצחק ומטה משפחות החטופים, כי החטוף טל חיימי, תושב ניר יצחק, נרצח בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. יום קודם לכן הודיע צה"ל כי חילץ את גופותיהם של החטופים עדן זכריה ורס"ב זיו דדו. גופותיהם חולצו בפעילות של לוחמים מיחידה 504 באגף המודיעין וחטיבה 551, ולאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו נציגי צה"ל והמשטרה למשפחותיהם על השבת גופותיהם מעזה.