רה"מ ושרת החינוך בבידוד: הבנות של בנט ושאשא-ביטון נדבקו בקורונה

בנט עבר הבוקר בדיקת אנטיגן בכניסה לישיבת הממשלה ויצא שלילי לנגיף. בהמשך, בנט יעבור בדיקת PCR, ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי בנפרד מבתו. גם בתה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון נדבקה בקורונה, השרה נכנסה לבידוד

זמן צפייה: 02:39

בתו בת ה-14 של ראש הממשלה נפתלי בנט התגלתה היום (ראשון) כחיובית לנגיף הקורונה, בעודה מחוסנת. בעקבות כך, בנט עזב את ישיבת הממשלה ונכנס לבידוד ביתי בנפרד מביתו. בהמשך, ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה כאמור בבידוד. הישיבה מנוהלת כעת על ידי סגן ראש הממשלה, שר המשפטים גדעון סער

במקביל, גם בתה של שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, התגלתה כחיובית לקורונה. לכן, נעדרה הבוקר שרת החינוך מישיבת הממשלה ברמת הגולן. עם קבלת תוצאות בדיקת בתה, השרה עברה הבוקר בדיקת PCR ושוהה בבידוד עד לקבלת התוצאות.

נפתלי בנט
נפתלי בנט | צילום: רויטרס

כזכור, לפני כשבועיים ראש הממשלה בנט ואנשי לשכתו נמצאו שליליים לקורונה, לאחר שהתגלה כי אדם שנכח בטיסה המדינית של בנט לאיחוד האמירויות מאומת לנגיף הקורונה. בנט ופמלייתו שנמצאו בבידוד עד לקבלת תשובה, נבדקו בבדיקת PCR בהתאם לנוהלים.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי ביממה האחרונה התגלו 760 מאומתים חדשים לקורונה, כשבמקביל מקדם ההדבקה עלה שוב ועומד כעת על 1.41. כמו כן, אחוז החיוביים מתוך כ-45 אלף בדיקות שבוצעו אתמול עומד על 2.07%, כאשר ישנם סך הכל 11,894 חולים פעילים בישראל, 98 מתוכם במצב קשה.