הולך רגל כבן 40 נהרג מפגיעת משאית בבית שמש

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ברחוב רבי מאיר בעל הנס בעיר מצאו את הגבר ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו. אמבולנס של זק"א הושחת ומתנדבים הותקפו במהלך הטיפול בגופה

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס. ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הולך רגל כבן 40 נהרג הערב (ראשון) מפגיעת משאית בבית שמש. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ברחוב רבי מאיר בעל הנס בעיר מצאו אותו ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש מד"א אלייקים שישא ופראמדיק מד"א איתי שמעונוב,סיפרו: "ראינו בשביל עפר סמוך לאתר בנייה גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

רכב זק''א שהושחת בבית שמש
רכב זק''א שהושחת בבית שמש | צילום: דוברות זק''א

מזק"א נמסר הערב כי מתנדבי הארגון הותקפו ואמבולנס הושחת במהלך הטיפול בגופה בזירת התאונה. חיים וינגרטן, ראש אג"מ זק"א, מסר: "אנו מזועזעים מהמקרה החמור שאירע הערב. מתנדבי זק"א שהגיעו לזירה קשה כדי לטפל בכבוד המת הותקפו ע"י עשרות קיצונים במהלך האירוע והאמבולנס עימו הגיעו הושחת".

עוד אמר וינגרטן: "מספר קיצונים במקום פינצ'רו את גלגלי האמבולנס וחסמו את דרכי היציאה של הצוות מהזירה, כשהם מאיימים על מתנדב זק"א שנהג באמבולנס שישרפו אותו יחד עם הרכב, כשגופת המנוח בתוך האמבולנס. אנו מוקיעים ומגנים את הפגיעה הקשה במתנדבינו ובכבוד המת".