כדורסלן העבר וילי סימס הלך לעולמו בגיל 64

סימס, מהבולטים בכדורסל הישראלי בשנות ה-80 וה-90 ואחד מסמליה של מכבי תל אביב, מת לאחר שעבר אירוע לב באוגוסט האחרון והיה מאושפז זמן ממושך מאז. צביקה שרף נפרד ממנו: "ספורטאי בכל גופו ונפשו"

זמן צפייה: 00:13

הכדורסלן האמריקני-ישראלי וילי סימס הלך לעולמו הערב (שישי), לאחר שעבר אירוע לב בחודש אוגוסט האחרון והיה מאושפז במשך זמן רב. סימס היה מבין השחקנים הבולטים הכדורסל הישראלי בשנות ה-80 וה-90, ונחשב לאחד משחקניה הגדולים של מכבי תל אביב בכל הזמנים.

ממועדון הכדורסל מכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מרכין ראש ומוריד את דגלו לחצי התורן בעקבות לכתו בטרם עת של וילי סימס, מכוכבי הקבוצה בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים, בגיל 64. וילי היה תמיד לוחם ואתלט עם חיוך מופלא, שזכה עם הצהובים ב-5 אליפויות בחמש עונות, בשלושה גביעי המדינה והופיע שלוש פעמים בפיינל פור האירופאי. אנו שולחים חיבוק גדול ואת תנחומינו הכנים למשפחתו, חבריו, עמיתיו הרבים בענף ולכל משפחת הכדורסל הישראלי על האובדן הכבד. יהי זכרו ברוך".

מודעת האבל של מכבי תל אביב על מותו של וילי סימס
מודעת האבל של מכבי תל אביב על מותו של וילי סימס

יו"ר המועדון, שמעון מזרחי: "וילי היה נשמה נשמה נשמה. שחקן בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו. ספורטאי למופת שידע עם הרוח הספורטיבית שלו לדרבן אחרים שהיו איתו על המגרש. 'וחבל על דאבדין ולא משתכחין'. המועדון מרכין את ראשו ומוריד את דגלו לחצי התורן עם היוודע הבשורה המרה".

מאמן הכדורסל הוותיק צביקה שרף נפרד מסימס: "כאבתי לשמוע על הידיעה העצובה על מותו. וילי היה איש מדהים, שחקן מדהים, חבר נהדר לקבוצה וספורטאי בכל גופו ונפשו. ליבי עם משפחתו הנהדרת שלוותה אותו בימיו הקשים, יהי זכרו ברוך".