הקיץ המדהים נמשך: נבחרת העתודה עלתה לגמר אליפות אירופה

החבורה של אלעד חסין דרסה 46:67 את הנבחרת המפתיעה של הטורניר, בלגיה, ותתחרה מול צרפת על תואר אלופת אירופה בכדורסל עד גיל 20 דניאל וולף המשיך להוביל את החבורה בכחול עם 17 נקודות, נועם יעקב תרם 11 משלו בניצחון הענק של הנבחרת מתחת לגיל 20

נועם יעקב בפעולה

הקיץ המדהים של נבחרות ישראל הצעירות בכדורגל ובכדורסל לא נעצר, והערב (שבת) נבחרת העתודה של ישראל בראשותו של אלעד חסין הביסה 46:67  את נבחרת בלגיה שעשתה טורניר מפתיע במיוחד. את המחצית הראשונה סיימה החבורה בכחול ביתרון 25:31 מול הבלגים, שלא הצליחו לעצור את שחקן מכללת ייל היוקרתית, דני וולף.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים | צילום: FIBA.COM

המחצית השנייה נפתחה בבליץ. הנבחרת של חסין נהנתה מהגנת ברזל ויכולות התקפיות נהדרות מצד, שיתקה את התקפת הבלגים וניצחה את הרבע בתוצאה 8:23 שממנו הנבחרת בלבן כבר לא הצליחה לחזור, ונבחרת ישראל בכדורסל עד גיל 20 ניצחה בתום 40 דקות של כדורסל נהדר מצידה - 46:67, ששווה כרטיס לגמר טורניר היורובאסקט.

דני וולף חוגג
דני וולף חוגג | צילום: FIBA.COM

דני וולף המשיך להיות הברומטר עבור הישראלים, והוביל ארבעה שחקנים בספרות כפולות עם 17 נקודות בדרך לגמר,שם יפגשו את צרפת - הנבחרת הכי טובה עד כה בטורניר על התואר אלופת אירופה בכדורסל עד גיל 20.