בן ה-12 שנדרס בערב כיפור - חודש לפני בר המצווה שלו

הילד בן ה-12 נהרג מפגיעת רכב כשנהגו חשוד כי נסע תחת השפעת אלכוהול. עדת ראייה לתאונה סיפרה: "הנהג לא ניסה לבלום. הגיע במהירות מטורפת"

אמבולנס
אמבולנס, אילוסטרציה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בן ה-12 מרמת גן, שנדרס למוות בערב יום הכיפורים, היה אמור לחגוג את בר המצווה שלו בעוד חודש. הוא רכב על אופניו בכביש 4, ונפגע מרכב סמוך לגבעת שמואל. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ומותו נקבע במרכז שניידר לרפואת ילדים.

הנהג הפוגע, תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו, נעצר לחקירה והחשד הוא שהיה בגילופין. הערב הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שפרעם: רעול פנים ירה באיש עסקים ופצע אותו קשה • תיעוד

ערערה: גופת פעוט כבן שנה וחצי נמשתה מבור שופכין

האלימות בחברה הערבית: בן 37 נרצח בעכו, בן 42 בג'סר א-זרקא

פרמדיק מד"א דורד בארכה וחובש רפואת חירום במד"א רמזי אגבאריה סיפרו: "הנער רכב על האופניים כשהוא ממוגן בקסדה ומגנים, שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. יחד עם צוותים נוספים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה מאוד כשהוא מונשם. בבית החולים למרות מאמצים ארוכים של הרופאים להציל את חייו הם נאלצו לקבוע את מותו".

נטע שפיר, שהייתה עדה לתאונה, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "פתאום הגיע רכב במהירות מטורפת. לא ניסה לזוז הצידה, לא ניסה לבלום. נסע דוך אלינו. צרחתי באימה ורצתי לשוליים. קיוויתי שהילד גם הוא ברח. אבל אחרי שבריר שניה שמעתי קול נפץ זוועתי של התנגשות. אחריו ירד עלי ענן אבק מסמא, וריח נורא של שריפה".

ילד נוסף, בן 11 מהרצליה, נפצע קשה לאחר שרכב על אופניו ונפגע מרכב בדרך איילון, באזור מחלף המעפילים הסמוך לכפר שמריהו. הוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב עם פגיעה רב מערכתית, ומצבו מוגדר קשה. שני ילדים בני 9 ו-11 מאושפזים במצב קשה, לאחר שנפלו מאופניים במהלך החג.

לקראת צאת החג נהרג רוכב אופנוע כבן 21, תושב הכפר שיח' דנון, בכביש 89 סמוך לצומת כברי בגליל המערבי. לאחר טיפול רפואי וניסיונות החייאה מותו נקבע במקום. בנוסף, עוד 15 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים ברחבי הארץ, בהם אחד במצב בינוני והיתר קל.