דרמה בבנק בערד: חשוד בשוד התבצר בסניף - ונעצר בתום מו"מ

במהלך שוד שהסתבך, אדם חמוש הסתגר בסניף בנק מזרחי טפחות ברחוב חן שבעיר, כשאיתו חמישה בני אדם, בהם עובדי ולקוחות הבנק. כעבור זמן קצר הסגיר עצמו לידי השוטרים. לא היו נפגעים באירוע

זמן צפייה: 01:40

צעיר בשנות ה-20 לחייו מבאר שבע ביצע היום (שלישי) שוד בסניף בנק "מזרחי טפחות" ברחוב חן בערד. במהלך האירוע, התבצר החשוד במקום, כשאיתו חמישה בני אדם. זמן קצר לאחר מכן הסגיר עצמו החשוד לידי כוחות משטרה שהוקפצו למקום, בתום משא ומתן שניהל עם אחד השוטרים. לא היו נפגעים בתקרית.

כאשר נודע דבר השוד, סיפרו השוטרים, סגרו כוחות הביטחון את כל הרחובות הסמוכים והחל ניסיון ליצור ערוץ תקשורת ראשוני עם החשוד. אחד השוטרים שמכיר את סגן מנהל הסניף התקשר אליו, וכך נוצר קשר ראשוני עם החשוד. בתום משא ומתן, נכנס פנימה כוח משטרתי ועצר את החשוד שלא הביע התנגדות. מהחקירה עולה כי בשעת האירוע היו רק עובדים בסניף, והצעיר, בעל עבר פלילי, איים על על סגן מנהל הסניף.

אתמול אירע שוד בסניף בנק הדואר בכפר בענה שבצפון הארץ. במהלך השוד נכנסו שני רעולי פנים, שדדו באיומים אלפי שקלים ונמלטו מהמקום ברכב. גם האירוע הזה הסתיים ללא נפגעים באירוע. בעקבות זאת פתחה המשטרה החקירה והחלה בסריקות לאיתור הרכב והחשודים.

כתבות נוספות בחדשות 13:

הואשם בדקירה ותועד מאיים בסכין – אך תיק הרצח קרס

ארה"ב: שני מאסרי עולם לצעיר שהחזיק נערה בשבי ורצח את הוריה

אשדוד: מצילים בחוף הים זיהו שק חשוד – וגילו בו 20 ק"ג חשיש

כוחות הצלה מחוץ לסניף הבנק מזרחי טפחות בערד
כוחות הצלה מחוץ לסניף הבנק מזרחי טפחות בערד | צילום: גיל אייסנמן. עיתון הצבי ערד
כוחות הצלה מחוץ לסניף הבנק מזרחי טפחות בערד
כוחות הצלה מחוץ לסניף הבנק מזרחי טפחות בערד | צילום: גיל אייסנמן. עיתון הצבי ערד