טרגדיה בסוף החופשה: תינוקת ישראלית מתה במהלך טיסה מתאילנד

הטיסה של חברת אירופלוט נאלצה לנחות נחיתת חירום בעיר קזאן שברוסיה, שם צוות רפואי העניק לזוהר ציזנר טיפול, אך נאלץ לקבוע את מותה. משרד החוץ מסר כי "האירוע מוכר ומטופל ע"י השגרירות"

זמן צפייה: 00:28

זוהר ציזנר, תינוקת ישראלית בת שנה מרעננה, מתה היום (שבת) במהלך טיסה מתאילנד. הטייס של חברת אירופלוט הרוסית נאלץ להנחית את המטוס נחיתת חירום בעיר קזאן שברוסיה, שם צוות רפואי העניק טיפול לתינוקת שככל הנראה סבלה מקשיי נשימה, אך נאלץ לקבוע את מותה.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה כי "האירוע מוכר באגף הקונסולרי של משרד החוץ ומטופל על ידי שגרירות ישראל במוסקבה, אשר גייסה בסיוע הג'וינט, את הקהילה היהודית בעיר קזאן, לסייע למשפחה בשעותיה הקשות".

מחברת אירופלוט נמסר בתגובה לסוכנות הידיעות הרוסית TASS כי "במהלך טיסה בנתיב פוקט-מוסקבה, התינוקת חשה ברע. כתוצאה מכך, הקברניט החליט לנחות נחיתת חירום בקזאן על מנת שהישראלית תוכל לקבל סיוע רפואי מהיר. עם זאת, למרות מאמצי ההחייאה, לצערנו התינוקת מתה".

לפני כשבועיים צעירה ישראלית בת 22 נהרגה בתאונת צלילה באי קופיפי שבתאילנד, במהלך חופשה עם משפחתה. משרד החוץ, בסיוע קונסולית ישראל בבנגקוק, אתי מזרחי, ליווה את המשפחה וסייע בסידור הטסת הגופה לישראל.