תוך שעות: בת 70 ובן 30 נהרגו בתאונות באשדוד וסמוך לעפולה

תאונה קשה אירעה ביציאה מעפולה, גבר בן 30 נלכד בהתנגשות בין רכב למשאית וחולץ ללא רוח חיים. באשדוד משאית פגעה בהולכת רגל, צוותי מד"א שהוזעקו נאלצו לקבוע את מותה במקום. באשקלון נפגע ילד מרכב פרטי ופונה לבית החולים בעיר במצב בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות שתי התאונות

תאונת דרכים קשה ביציאה מעפולה, גבר בן 30 נהרג
תאונת דרכים קשה ביציאה מעפולה, גבר בן 30 נהרג | צילום: דוברות כבאות והצלה

תאונת דרכים קשה בכביש 65 סמוך לעפולה גבתה היום (חמישי) את חייו של גבר כבן 30 שנלכד ברכבו וחולץ ללא רוח חיים. התאונה התרחשה ביציאה מעפולה בין משאית לרכב פרטי, צוותי חילוץ של כבאות והצלה הוזעקו למקום ובעזרת כלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) הפרידו בין כלי הרכב. הלכוד, כאמור, חולץ וגורמי רפואה קבעו את מותו מקום.

יותר מוקדם היום נהרגה הולכת רגל כבת 70 מפגיעת משאית בעת שהלכה בשדרות בני ברית באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום ומצאו את האישה ללא סימני חיים, ונאצלו לקבוע את מותה במקום. נהג המשאית עוכב  על-ידי המשטרה, שפתחה בחקירת נסיבות התאונה. כמו כן  מהמשטרה נמסר כי רחוב בני ברית לדרום חסום לתנועה, ובמקום ישנם עומסי תנועה.

גבר בן 30 חולץ מהתנגשות משאית ורכב ללא רוח חיים, עפולה
גבר בן 30 חולץ מהתנגשות משאית ורכב ללא רוח חיים, עפולה | צילום: דוברות כבאות והצלה

חובשי רפואת חירום במד"א אביסף כנפו ואליעזר שטיסל סיפרו: "הולכת הרגל שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה לאחר שנפגעה ממשאית ואזרחים חילצו אותה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

כמו כן הבוקר ילד בן 10 נפגע מרכב פרטי ברחוב ש"י עגנון באשקלון, ופונה במצב בינוני לבית החולים ברזילי בעיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ונהג הרכב נמצא במקום התאונה עם השוטרים.

זירת התאונה באשדוד
תאונה באשדוד, ארכיון | צילום: מד''א

מוקדם יותר השבוע נהרגה הולכת רגל כבת 55 מפגיעת משאית ברחוב נרקיס בבאר שבע. צוות מד"א שהוזעק לזירה מצא אותה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית, ונאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירת התאונה.

חובשי רפואת חירום במד"א אברהים אלאעסם ואיתן צרנוף סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".