ההרוג השלישי בתאונה הקטלנית בכביש 6: אבי טדגי, בן 60 מנתיבות

התאונה נגרמה מהתנגשות בין ארבעה כלי רכב, כאשר אחד הרכבים עלה באש. מוקדם יותר פורסם כי בתאונה נהרגו ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21 ופארס מוחמד נסאסרה בן ה-19 - בני דודים מכסייפה שבנגב. בנוסף נפצעו ארבעה אנשים באורח קל-בינוני

זמן צפייה: 01:52

אבי טדגי, בן 60 מנתיבות, הוא ההרוג השלישי בתאונה הקטלנית אמש (שני) בכביש 6, סמוך לקריית גת. מוקדם יותר פורסם כי בתאונה נהרגו ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21 ופארס מוחמד נסאסרה בן ה-19 - בני דודים מכסייפה שבנגב.

כוחות הצלה גדולים הגיעו לזירת התאונה, שנגרמה מהתנגשות בין ארבעה כלי רכב, כאשר אחד הרכבים עלה באש. מותם של שלושת ההרוגים נקבע בשטח, וצוותי מד"א שהוזעקו לזירה פינו לבית החולים סורוקה את הפצועים, בהם שני צעירים בני 25 שפונו במצב בינוני ושני פצועים נוספים במצב קל.

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של המשטרה בדרכם לזירה לחקירת נסיבות התאונה". בעקבות התאונה, כביש 6 נחסם לכיוון דרום מחללף מאחז, כאשר שוטרים הכווינו את הנהגים לכבישי 35 ו-40, והבוקר נפתח הכביש לתנועה.

ג'יהאד אימן נסאסרה (מימין) ופארס מוחמד נסאסרה, בני הדודים שנהרגו בתאונה בכביש 6
ג'יהאד אימן נסאסרה (מימין) ופארס מוחמד נסאסרה, בני הדודים שנהרגו בתאונה בכביש 6
אבי טדגי מנתיבות, שנהרג בתאונה בכביש 6
אבי טדגי מנתיבות, שנהרג בתאונה בכביש 6 | צילום: באדיבות המשפחה

חובש רפואת חירום במד"א שעיה כץ סיפר: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר. תחילה ראינו שלושה רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

"ברכב השני היו שני גברים כבני 25 שנפצעו בינוני וברכב השלישי שני הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש כשניתן היה להתקרב - זיהינו שני נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

זירת התאונה בכביש 6
זירת התאונה בכביש 6 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

הבוקר נפצע הולך רגל בן 32 באורח קשה מפגיעת המטרונית בדרך העצמאות בחיפה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא סובל מחבלת ראש. מבית החולים נמסר כי נשקפת סכנה לחייו.

חובש בכיר במד"א ישי לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

אמש נפצעה קשה פעוטה בת שנתיים מפגיעת רכב ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהיא מצבה קשה וסובלת מחבלת ראש.