השודד נפל על אלופת הג'יו ג'יטסו הישראלית: "מזל שנגמר כך"

משי רוזנפלד בת ה-22 חיפשה חוף מבודד באי במקסיקו ומצאה את עצמה מתמודדת מול שודד. אלא שהוא לא ידע שהיא אלופת העולם בג'יו ג'יטסו ויחד עם חברתה הן הצליחו לחלץ את התיק: "האינסטינקט היה לקפוץ על התיק"

זמן צפייה: 03:46

אחרי שנים של אימונים מפרכים וזכייה בשתי מדליות זהב, משי רוזנפלד בת ה-22 החליטה לטוס לחופשה במקסיקו - אלא ששם נקלעה לקרב מסוג אחר, ניסיון שוד אלים. בריאיון מיוחד ל"אלמוג בשישי" היא מספרת הערב (שישי) כי הייתה באי איסלה מוחרס יחד עם חברתה, ובזמן שחיפשו השתיים חוף מבודד במקום - הן נקלעו לתקרית מבהילה.

לדבריה, השודד "היה שם יחד עם אישה, והיה ביניהם קשר מוזר. הבחור המקסיקני הזה ניגש אליי והציע לי לשתות - אמרתי לו 'לא, תודה', והוא פשוט צחק לי בפנים. חברה שלי הרימה את התיק והוא תפס אותו - והתחיל לרוץ".

משי רוזנפלד
משי רוזנפלד

היא מספרת: "האינסטינקט הראשוני שלי היה לקפוץ על התיק, והיה שם הרבה אבנים, אז נחתכתי. נלחמתי איתו כמה שניות על התיק, אני ידעתי שהוא לא הולך לקחת אותו כי היה שם את כל הדברים שלנו, כולל כרטיסי אשראי, טלפונים ומפתחות. שכבתי על הרצפה והוא עמד מולי ומשך את התיק. באיזשהו שלב הצלחתי לשחרר אותו, וצעקתי לחברה שלי לרוץ משם. למזלנו זה נגמר ככה".

יש לציין כי השודד לא ידע מול מי הוא נקלע לקרב, כאשר ניסה לבזוז אותן - ולכן לדברי משי הוא נרתע מעצם הלחימה שלהן בו, כשבסופו של דבר השתיים הצליחו לחמוק מהמקום עם הציוד היקר.