גופת גבר כבן 70 נמשתה מהמים מול חוף באשקלון; הנסיבות בבדיקה

הגופה נמצאה על ידי עוברי אורח סמוך לשובר הגלים בחוף בר כוכבא שבעיר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה, שהוזעקה למקום, פועלת לזיהויו ובודקת את הנסיבות

זמן צפייה: 00:18

גופת גבר כבן 70 נמשתה הבוקר (רביעי) מהמים לאחר שנמצאה סמוך לשובר גלים בחוף בר כוכבא שבאשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של הגבר. המשטרה פועלת לזיהויו ובודקת את נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א, ישראל לוגסי, סיפר: "כשהגענו לחוף, ראינו גבר כבן 70 שוכב על קו המים מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שאזרחים שהיו במקום הבחינו שהוא צף במים והזעיקו שוטרים, שמשו אותו מהמים. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות שצריך לעשות:

אלפים הפגינו מול מעון רה"מ; מוחים חסמו את הרכבת הקלה

מנכ"ל משרד הבריאות: "חושבים על הגבלות – משתדלים להימנע מסגר"

"רציתי אימא לילד שלי": האם מתה לאחר הלידה – האב נותר לבדו

גופת גבר כבן 70 נמצאה מול חוף בר כוכבא באשקלון
גופת גבר כבן 70 נמצאה מול חוף בר כוכבא באשקלון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כזכור, לפני כשבועייים מיכאל בן זיקרי, תושב אשדוד בן 45, שחילץ בשלום דודה ושלושת אחייניה שטבעו באגם סמוך לחוף זיקים טבע למוות. ארבעת הקרובים תושבי המועצה המקומית חורה, בהם אישה כבת 40, נערה בת 14, ילד בן עשר וילדה בת שבע חולצו במצב קל.

לאחר שלא יצא מן המים, הגיעו כוחות גדולים במטרה לאתרו, וכאמור הוא אותר ללא רוח חיים. גיסו של בן ה-40 סיפר לחדשות 13: "הוא היה עם אשתו, נכנס להציל אישה ואחרי זה עוד מישהו ואז טבע". קרוב משפחתם של הילדים אמר כי "גיבור כזה קשה למצוא היום - כל המשפחה מתנצלת על מה שקרה".

רוני, גיסו של הגבר שטבע למוות, אמר לחדשות 13: "אשתו גם הלכה אחריו כדי לראות מה קורה אתו ואז היא נכנסה וכמעט טבעה. היא קראה לו שיבוא להציל אותה. במזל היא יצאה מהמים. אם זה אזור מוגדר שלא להיכנס לשם, למה זה נשאר פתוח? אם יודעים שיש בורות טובעניים למה משאירים את זה פתוח?".