הורי האישה שנורתה למוות ע"י מאבטח בנמל אשדוד: "לפתוח בחקירה"

הוריה של מרינה ראטוש, שמתה מפצעיה לאחר שפרצה מחסום ונורתה ע"י מאבטח שסבר כי היא מנסה לבצע פיגוע דריסה, דרשו לפתוח בחקירת נסיבות המקרה: "יש לבדוק אם הירי בוצע על פי חוק"

זמן צפייה: 00:27

הוריה של מרינה ראטוש, תושבת בית שמש בת ה-40, שמתה היום (שישי) מפצעיה לאחר שאתמול פרצה מחסום ונורתה ע"י מאבטח בנמל אשדוד שסבר כי היא מנסה לבצע פיגוע דריסה, דרשו לפתוח בחקירת המקרה ונסיבות הירי שגבה את חייה של ביתם.

"אני מבקש לחקור ולבדוק אם הירי בוצע לא על פי חוק", אמר יצחק, אביה של מרינה. "כדי שלא יהיו יותר קורבנות סתם. כואב לי הלב מאוד על הבת שלי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ: "מגבה את גורמי אכיפת החוק – המשיכו לעבוד ללא מורא"

כחול לבן דורשת: על נתניהו להתפטר מכל תפקידיו כשר בממשלה

גוש הימין ממשיך לעמוד לצד נתניהו: "חזקת החפות עומדת לכל אדם"

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-events-20191122-1416' autoplay='0' credit='' desc='יצחק, אביה של מרינה רטוש' kid='1_zdzecpb8' duration='27'']

מרינה ראטוש שנורתה למוות בנמל אשדוד
מרינה ראטוש שנורתה למוות בנמל אשדוד | צילום: חדשות 13

ראטוש נורתה אמש לאחר שנסעה ברכבה במהירות עם מוזיקה בווליום גבוה לעבר שער הכניסה, ולא עצרה לבקשת המאבטחים, שחשבו שמדובר בניסיון לפיגוע דריסה וירו לעברה. מרינה נפצעה אנוש ופונתה לבית החולים אסותא שבאשדוד, שם נפטרה במהלך הלילה מפצעיה.

המאבטח שפתח באש נעצר לאחר האירוע. בעדותו סיפר כי הנהגת פרצה את המחסום הראשון, שעטה לעבר המחסום השני וכמעט פגעה במאבטחת. לדבריו, הוא ירה באוויר ורק לאחר מכן, כשהיא המשיכה בנסיעה וסיכנה חיים - הוא ירה לעברה.

המשטרה אספה חומרי תיעוד של האירוע ממצלמות אבטחה באזור, ומנתחת את שהתרחש. נראה כי גרסתו של המאבטח תואמת את תיעוד המצלמות והוא שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים. חקירת המקרה נמשכת.

הכניסה לנמל אשדוד
הכניסה לנמל אשדוד | צילום: חדשות 13