אשדוד: מצילים בחוף הים זיהו שק חשוד - וגילו בו 20 ק"ג חשיש

עצם שנשטף עם הגלים עורר את חשדם של המצילים, שהזעיקו את המשטרה. בדיקת תכולתו גילתה שמדובר בסמים. בהמשך, הועבר השק לבדיקה כדי לאתר את מקור המשלוח, ונמצא כי ככה"נ שהה במים זמן רב

חוף הים באשדוד שבו התגלה שק עם 20 ק"ג חשיש
חוף הים באשדוד שבו התגלה שק עם 20 ק"ג חשיש | צילום: עיריית אשדוד ודוברות המשטרה

מצילים בחוף הים באשדוד זיהו היום (ראשון) שק חשוד שנפלט מהים והזעיקו למקום כוחות משטרה. לאחר שחבלן משטרתי בדק את תכולתו של השק, התגלו בו יותר מעשרים ק"ג של חשיש.

בהמשך, השק הועבר לבדיקה במסגרת חקירת המשטרה, שהחלה בניסיון לחשוף את מקור המשלוח. לפי הסימנים על השק, עלה כי הוא שהה זמן רב במי הים. במשטרה ביקשו לציין לטובה את ערנותם של המצילים, שאיתרו את החפץ החשוד שנסחף לחוף.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כך נעצרה כנופיה שתכננה להבריח סמים לכלא באמצעות סוהר • תיעוד

פבלו אסקובר הישראלי: כך נתפס אחד מסוחרי הסמים הגדולים בארץ

תפסו חשודים בפריצה - וגילו מעבדת סמים • תיעוד ממצלמות המשטרה

חוף הים באשדוד שבו התגלה שק עם 20 ק''ג חשיש
חוף הים באשדוד שבו התגלה שק עם 20 ק''ג חשיש | צילום: עיריית אשדוד ודוברות המשטרה

לפני כשבוע וחצי נודע כי אסיר בבית המעצר "קישון" פנה אל אחד הסוהרים והציע לסייע לו להכניס סמים לתוך כותלי בית הכלא תמורת תשלום. הסוהר פנה לממונים עליו והמידע הועבר ליחידת "דרור", היחידה המיוחדת של שירות בתי הסוהר, שהוציאה לפועל מבצע סודי במהלכו עקבה אחר העסקה, סיכלה אותה ועצרה את המעורבים בה.

"הסוהר הופעל מספר חודשים בתוך הכלא ובמהלך החודשים האלה הוא הפליל גם עבריינים בתוך הכלא ומחוצה לו שעסקו בסחר בסמים", סיפר מ', מפקד צוות ביחידה. "ביום הפעילות הוא נפגש איתם, בוצעה עסקת הסמים ובהינתן האות - בוצעו מעצרים על כל החשודים במקום".

חוף הים באשדוד שבו התגלה שק עם 20 ק''ג חשיש
חוף הים באשדוד שבו התגלה שק עם 20 ק''ג חשיש | צילום: עיריית אשדוד ודוברות המשטרה

סוחר הסמים שנעצר הוא חלק מכנופיית סחר בסמים גדולה באזור הצפון. הכנופייה הבינה שבאפשרותה למכור את הסמים בתוך הכלא ברווח של עד פי ארבעה מאשר המחיר מחוצה לו. בפעילות המבצעית נעצרו מספר חשודים, נתפסו 150 של גרם סמים וכסף מזומן בשווי אלפי שקלים שיועד לתשלום שוחד עבור הסוהר.