שלט של מועמדת לראשות העיר הושחת: "אשדוד לא תהיה בני ברק"

הלן גלבר, חברת מועצת העיר ומועמדת לראשות העירייה, נחרדה לגלות את פניה המוצגות על שלט חוצות מכוסות בצבע אדום. תלונה הוגשה במשטרה. "על כל שלט שלי שיושחת, נתלה עוד חמישה. לא תפחידו אותנו"

הכרזה המושחתת של הלן גלבר, מועמדת לראשות עיריית אשדוד

הלן גלבר, חברת מועצת העיר ומועמדת לראשות העירייה, נחרדה לגלות היום (שלישי) כי שלט חוצות המציג את פניה הושחט בעזרת צבע אדום. "זה לא בבני ברק, זה כאן באשדוד", כתבה גלבר בפוסט פייסבוק. "השחתה מזעזעת ומאיימת של פניי.יש מי שקשה להם עם העובדה שאנחנו חזקים, שהשטח איתנו, שאנחנו הולכים לנצח. הם עובדים קשה בתקשורת ובאולפנים אבל לא מצליחים להתרומם ולקבל את תמיכת התושבים."

עוד הוסיפה גלבר: "אנחנו מפריעים להם. ייתכן שגם קשה להם לראות תמונות של נשים במרחב הציבורי. כשאני אבחר לראשות העיר, אלחם בכל הכלים האפשריים נגד אבדן הצביון וההקצנה. אשדוד לא תהיה בני ברק".

השלט המדובר, שמטרתו לקדם ולפרסם את השתתפותה של גלבר בבחירות הקרובות לרשות העירייה, ממוקם בדרך מנחם בגין פינת אנטלנה בעיר. המועמדת הגישה תלונה במשטרה, ואמרה כי "על כל שלט שלי שיושחת - נתלה עוד חמישה. לא תפחידו אותנו ". עוד הוסיפה: "נילחם בתופעות המכוערות הללו ונרחיק אותן מאיתנו - כי אין לנו עוד אשדוד!".

יוליה מלינובסקי בהצבעה על רפורמת הכשרות
יוליה מלינובסקי | צילום: דוברות הכנסת

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) מסרה בתגובה: "התופעה המזעזעת של השחתת מודעות על רקע מגדרי ממשיכה לתפוס תאוצה - ועד שהמשטרה לא תתכנס לטפל בפורעים ובונדליזם הזה, אנחנו נמשיך לראות את התמונות האלו, המשותפות גם למדינות כמו איראן. בכנסת הקודמת התקדמנו עם החקיקה שלי להחמרת הענישה על עבירות של הדרת נשים מהמרחב הציבורי, והצעת החוק הגיעה כבר לקריאה שנייה ושלישית ושם זה נעצר, בקרוב אעלה אותה שוב כדי להרתיע את אותם אנשים חשוכים מלבצע את אותם עבירות חמורות".