משתתפים באירוע הגאווה באריאל הותקפו בגז פלפל וביצים; מצבם קל

נערים הגיעו לקנטארי בעיר, שם נערך בפעם הראשונה אירוע של הקהילה הגאה, ועל פי החשד תקפו כמה מהנוכחים - ונמלטו. המשטרה פתחה בחקירה. העירייה: "מגנים בחריפות את התקיפה האלימה והמכוערת"

זמן צפייה: 00:53

שלושה בני אדם נפצעו הערב (חמישי) באורח קל באירוע הגאווה באריאל, זאת לאחר שכמה נערים הגיעו למקום ותקפו את המשתתפים בגז פלפל וביצים. המשטרה פתחה בחקירה ועדיין מחפשת אחר החשודים. האירוע, שהתקיים בקאנטרי בעיר, הוא האירוע הראשון של הקהילה הגאה שנערך באיראל.

בעירייה גינו את התקרית, ומסרו: "לצערנו הרב, גורמים זרים שאינם מוכרים תקפו את המשתתפים באירוע פרטי של הקהילה הגאה באריאל והשליכו עליהם חפצים. אנו מגנים בחריפות את התקיפה האלימה והמכוערת. עיריית אריאל ותושביה לא יסבלו אלימות מכל סוג וימשיכו לאפשר לכל אחד ואחת להביע את עצמם בביטחון מלא".

גם האגודה למען הלהט"ב מסרה את תגובתה, וטענה כי מדובר "בפשע שנאה נוראי", לשון ההודעה. "זו תוצאה של הסתה ושנאה חסרת גבולות כלפי חברי וחברות הקהילה הגאה. לצערנו, השנאה קיבלה גיבוי מאוניברסיטת אריאל ועיריית אריאל שסירבו לתמוך באירוע סובלנות של הקהילה הגאה המקומיות. אנחנו דורשים התייחסות וגינוי מראש העיר ופגישה מיידית לטיפול באלימות כלפי הקהילה הגאה בעיר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ברוב של 10 שופטים: בג"ץ קבע כי אין לפסול את חוק הלאום

מארגני האולימפיאדה בטוקיו הודיעו: המשחקים יערכו ללא קהל

כפי שפורסם בחדשות 13: ישראל תגדיל את מכסת המים שמועברת לירדן

הנפגעים באירוע הגאווה באריאל
הנפגעים באירוע הגאווה באריאל

כזכור, לפני כשבועיים עשרות אלפי בני אדם השתתפו בחגיגות הגאווה בתל אביב. באותו הבוקר, תושב תל אביב כבן 30 נעצר בחשד כי ניסה לפגוע בחוגגים. בלשי היחידה המרכזית במחוז ת"א עצרו את החשוד בזמן שעשה את דרכו למצעד, כשברשותו אמצעי תקיפה שונים, בהם שוקר חשמלי, נונצ'קו, שרשראות ועוד.