ממשיך להמריא: מנור סולומון חתם ל-5 שנים בטוטנהאם

הקשר ההתקפי של נבחרת ישראל חתם בקבוצת הפאר מהפרמיירליג אחרי חצי עונה טובה אצל השכנה פולהאם, במדיה שיחק 24 משחקים וכבש 5 שערים. את הקריירה התחיל סולומון במכבי פתח תקווה, ממנה עבר לשחטאר דונייצק האוקראינית, אותה נאלץ לעזוב בשנה שעברה בעקבות המלחמה שפרצה במדינה

זמן צפייה: 00:16

מעבר גדול: שחקן הכדורגל הישראלי מנור סולומון בן ה-23 חתם היום (שלישי) לחמש שנים בקבוצת הכדורגל האנגלית טוטנהאם הוטספר. הקשר ההתקפי של נבחרת ישראל עזב את פולהאם, אליה הושאל, וחצה את הכביש אל התרנגולים.

בחודש ינואר הושאל סולומון כאמור לפולהאם, במדיה שיחק 24 הופעות בכל המסגרות וכבש 5 שערים. יכולתו הטובה של הישראלי הביאה עמה מספר הצעות מפתות מרחבי אירופה, ולבסוף את החתימה במועדון הפאר מהפרמיירליג.

מנור סולומון חותם בטוטנהאם
מנור סולומון חותם בטוטנהאם | צילום: האתר של טוטנהאם

את קריירת הבוגרים שלו התחיל סולומון במדי מכבי פתח תקווה בשנת 2016, כשהקבוצה שיחקה בליגת העל. כעבור שנתיים עבר למועדון הפאר מאוקראינה שחטאר דונייצק תמורת סכום גבוה של כ-6 מיליון יורו. סולומון שיחק בשחטאר ב-106 משחקים וכבש 22 שערים, בהם שערים נגד ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי בליגת האלופות.

בשל הפלישה של רוסיה לאוקראינה בשנה שעבר, באופ"א איפשרו לשחקנים זרים שמשחקים במדינה לעזוב במתכונת מיוחדת, והישראלי עבר לאנגליה. כעת, הוא מצפה להתחיל את האתגר החדש שלו באחת מקבוצות הטופ של הכדורגל האירופי, בה ישחק תחת המאמן האוסטרליה אנג'ה פוסטקוגלו, ועם מספר שחקני ענק כמו הארי קיין, סון יונג-מין ואלוף העולם לשעבר הוגו לוריס.