אחרי החרם על אנג'ל: בר-לב התנצל בפני תלמידי הרב אדלשטיין

השר לשעבר שמשמש כיו"ר דירקטוריון אנג'ל הגיע יחד עם בעלי החברה לניחום אבלים בבית הרב שהלך לעולמו, ובמכתב התנצלות הסביר כי השתתף במחאה כאדם פרטי ולא במסגרת תפקידו. "השתיקה שלנו התבררה כפוגעת ואנחנו מתנצלים על כך". דרעי: "מודה ועוזב ירוחם"

זמן צפייה: 01:17

השר לשעבר עמר בר לב וירון אנג'ל, מבעלי "מאפיית אנג'ל" - שעלתה לאחרונה לכותרות בעקבות חרם שהוטל עליה על ידי המגזר החרדי - הגיעו לניחום אבלים של משפחת הרב אדלשטיין שהלך לעולמו בשבוע שעבר. בנוסף, בר לב הגיש מכתב התנצלות לתלמידיו.

נזכיר כי חרדים רבים החלו בחרם על מוצרי מאפיית אנג'ל, וזאת בעקבות השתתפותו של יו"ר הדירקטוריון עמר בר-לב בהפגנה מול בית הרב גרשון אדלשטיין שהלך לעולמו. במכתב ההתנצלות נכתב כי "בחודש האחרון, יו"ר הדירקטוריון של החברה השתתף בהפגנה בבני ברק כאדם פרטי ולא במסגרת תפקידו. היינו אמורים להבהיר זאת מיד לאחר ההפגנה ולהביע צער בשמנו".

מכתב ההתנצלות של מאפיית אנג'ל
מכתב ההתנצלות של מאפיית אנג'ל

עוד נכתב כי "בזמן אמת חשבנו שתגובה כזו תכניס את החברה לעניינים פוליטיים מהם אנו נמנעים להיות מעורבים במשך עשרות שנים. אבל, דווקא שתיקה זו התפרשה כפגיעה נוספת. ועל כך אנחנו מתנצלים מעומק הלב".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב למעשה "הציבור החרדי הוכיח קבל עם ועדה כי הוא לא מקבל בשום פנים ואופן פגיעה בגדולי הדור. מי שרוצה להנות מהצרכן החרדי צריך לדעת גם לכבד את גדולי הדור. אנג'ל היום הוכיחה זאת. 'מודה ועוזב ירוחם'".