רס"ן במיל' עמישר בן דוד הובא למנוחות: "איזה איש, איזה כאב"

בן דוד, מפקד חפ"ק מפקד עוצבת הקומנדו, נהרג בסוף השבוע במהלך היתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה. בן 43 במותו, תושב היישוב עלי, הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים

זמן צפייה: 04:22

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים מובא היום (ראשון) למנוחות, רב-סרן (מיל') עמישר בן דוד, מפקד חפ"ק מפקד עוצבת הקומנדו שנהרג בסוף השבוע במהלך היתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה.

רס"ן (מיל') עמישר בן דוד
רס"ן (מיל') עמישר בן דוד

רס"ן במיל' בן דוד, בן 43 במותו, הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. הוא התגורר ביישוב עלי, ובצאת השבת ספד יו"ר היישוב אריאל אלמליח: "עמישר ואני למדנו יחד במכינה הקדם צבאית "בני דוד" בעלי והבשורה על נפילתו היא סכין בלב. עמישר היה לב של חסד ועזרה לזולת וכיהן שנים רבות כראש צוות המדא של היישוב, נפילתו היא אובדן קשה ליישובינו. משתתפים בצערם של שלומית הילדים וכל משפחת בן דוד, יהי זכרו ברוך".

שר האוצר בצאלאל סמוטריץ', בן דוד של בן דוד, ספד לו בחשבון הטוויטר שלו: "בן דודי היקר, עמישר, גיבור ישראל נפל בקרב בעזה. גדלנו יחד. מעט יחסית בני דודים עם קשר חזק ומיוחד. "שנר" קראנו לו. חופשים, שבתות, טיולים, שמחות. איזה איש. איזה כאב. אין מילים. על האש משותף בקיץ האחרון. מי חלם שזו תהיה התמונה האחרונה. איש משפחה אהוב".

מהמועצה האזורית בנימין נמסר: "בקרבות הגבורה בעזה נפל לוחם המילואים עמישר בן דוד תושב היישוב עלי בבנימין. עמישר היה מחנך בתיכון, מתנדב כנהג אמבולנס ואיש חסד למען הציבור בתחומים רבים. בוגר מכינת 'בני דוד' בעלי". ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "לב כולנו עם שלומית היקרה והילדים הרכים. עמישר התגייס בשמחת תורה ומאז כמעט לא היה בבית. הוא שירת בחפ"ק של חטיבת הקומנדו. בזכותו ובזכות חבריו הגיבורים עם ישראל חי. בנימין כולה מחבקת ומחזקת את תושבי עלי ובייחוד את החברים בשכונת היובל".