טרגדיה בדרום: נער בן 16 נהרג בתאונת טרקטורון

נער בן 16 התהפך עם טרקטורון בשטח פתוח באזור בית עזרא, סמוך לניצנים. מצבו הוגדר אנוש - ולאחר מכן נקבע מותו. צוותי מד"א מבצעים בו פעולות החייאה ומפנים אותו לבית החולים אסותא באשדוד

ארכיון
ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צוותי מד"א שהוזעקו אחר הצהריים (שבת) לאזור בית עזרא, הסמוך לניצנים, מבצעים פעולות החייאה בנער בן 16 שהתהפך עם טרקטורון בשטח פתוח באזור ניצנים. מצבו הוגדר תחילה אנוש - ולאחר מכן נקבע מותו.

ממד"א נמסר כי "בשעה 17:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על טרקטורון שהתהפך בשטח פתוח במועצה אזורית באר טוביה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד נער בן 16 במצב קריטי עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה".

פראמדיק מד"א חיים לוין סיפר: "הנער שכב בשטח פתוח סמוך למושבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

זמן קצר קודם לכן, ב-16:49, נמסר ממד"א כרמל על "טרקטורון RZR שהתנגש בעץ בשטח פתוח סמוך לעדי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם גבר בן 22 במצב קשה ויציב עם חבלות בפלג גופו העליון". חובש בכיר במד"א נור אלדין גדיר סיפר: "נכנסו עם האמבולנס דרך השטח עד שהגענו לפצוע ששכב במרחק של מספר מטרים מהטרקטורון. הוא היה בהכרה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."