הולך רגל בן 70 נהרג מפגיעת אוטובוס בקריית אונו

הולך רגל כבן 70 נהרג מפגיעת אוטובוס ברחוב ירושלים בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה - אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

זירת תאונת הדרכים בקריית אונו
זירת תאונת הדרכים בקריית אונו | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הולך רגל כבן 70 נהרג הבוקר (ראשון) מפגיעת אוטובוס ברחוב ירושלים בקרית אונו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית, ונמסר כי שוטרי תחנת מסובים ובוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ת"א הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות.

ממגן דוד אדום נמסר כי הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 07:05. חובשי רפואת חירום במד"א, מאיר שלו וצביקה לרר, סיפרו: "הגענו למקום וראינו את הולך הרגל שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב-מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים הנשמות ומתן תרופות, אך בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

כמו כן, ילד בן 5 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב אחד העם במגדל העמק דרומית-מערבית לנצרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו  טיפול רפואי בזירה, והוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים.

בתאונה אחרת במהלך הלילה, צעיר כבן 20 נפצע באורח בינוני לאחר שרכבו התנגש בבטונדה בשדרות שז"ר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא סובל מחבלה בבטן.

אמבולנס בחולון בלילה בחושך
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ביום רביעי, ילד בן 6 נהרג מפגיעת רכב חולף בטמרה שבגליל התחתון. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה ביצע בילד פעולות החייאה כשהוא במצב אנוש, אך לאחר מכן נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה החלה בחקירת האירוע.

חובש מד"א עמאר פרעתאוי סיפר: "כשהגענו לתאונה ראינו את הילד שוכב על הקרקע מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. התחלנו בהענקת טיפול רפואי מתקדם וביצענו פעולות החייאה תוך כדי שהעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".