הרוג, פצוע קשה ו-10 פצועים קל בתאונה בין אופנוע למיניבוס בנגב

התאונה הקשה התרחשה בכביש 211, סמוך לאשלים. מותו של רוכב האופנוע, בשנות ה-50 לחייו, נקבע במקום. צוותי מד"א פינו לביה"ח סורוקה בבאר שבע 11 פצועים, בהם פצוע קשה בן 28 שסובל מחבלה רב מערכתית. ברעננה נהרגה הולכת רגל בת 61 שנפגעה מאוטובוס ונלכדה תחתיו

אמבולנס בנגב
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע בשנות ה-50 לחייו נהרג היום (שלישי) מפגיעת מיניבוס בכביש 211, סמוך לאשלים שברמת הנגב. צעיר בן 28 נפצע באורח קשה בתאונה, בנוסף לעשרה פצועים שנפגעו באורח קל. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה קבעו במקום את מותו של רוכב האופנוע, ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע את הפצועים, כשהפצוע הקשה סובל מפגיעה רב מערכתית

חובש רפואת חירום במד"א אמיר סולב סיפר: "כשהגענו לזירת התאונה ראינו מיניבוס כשהוא מעוך בחלקו הקדמי ובמרחק של מספר מטרים שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. 11 מנוסעי המיניבוס טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר קל".

זירת התאונה ברחוב עתידים ברעננה
זירת התאונה ברחוב עתידים ברעננה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מאוחר יותר הערב נהרגה הולכת רגל בת 61 שנפגעה מאוטובוס ברחוב עתידים ברעננה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את האישה לכודה מתחת לאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לאחר שחולצה נאלצו לקבוע את מותה. נהג האוטובוס, תושב טירה בן 49, עוכב לחקירה.

פראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א רועי סלומון סיפר: "ראינו את הולכת הרגל לכודה מתחת לאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר שחילצנו אותה ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".