הקטל בכבישים: רוכב אופנוע כבן 50 נהרג מפגיעת רכב בנתיבי איילון
צוותי מד"א שהוזעקו לזירה, סמוך למחלף השלום, מצאו את הגבר ללא סימני חיים עם חבלה רב-מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו במקום

רוכב אופנוע כבן 50 נהרג היום (חמישי) מפגיעת רכב בנתיבי איילון, סמוך למחלף השלום. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים עם חבלה רב-מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.
הפראמדיקים של מד"א שמחה סימנדוייב וידידיה ווגשל והחובשים רזיאל יוסופוביץ ונעם רז סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת בין רכב לאופנוע. האופנוע היה מרוסק בשול הכביש ובסמוך שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הפציעה שלו הייתה מאוד קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מדובר בתאונת דרכים שנייה השבוע שבה נהרג רוכב אופנוע בנתיבי איילון, אחרי שביום ראשון נהרג רוכב כבן 50 בדיוק באותה נקודה סמוך למחלף השלום. הפראמדיקים עמית שושן ונעמה שניר סיפרו אז מהזירה: "ראינו רוכב אופנוע שוכב על הכביש, גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנפגע מרכב. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות כשבסופן נאלצנו לצערנו לקבוע את מותו במקום".

מוקדם יותר היום נפצע גבר כבן 55 באורח קשה בתאונה בכביש 40, סמוך למחלף ירקון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא סובל בתחנת ראש. חובש מד"א דרור קליין סיפר: "מדובר בתאונת דרכים בין 2 כלי רכב כשאחד מהם התהפך, עם פגיעות פח בצידו. ברכב שהתהפך היה גבר בן 55 כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש קשה".

לפנות בוקר נפצע גבר כבן 65 באורח קשה במהלך רכיבה על אופניים חשמליים כביש 444, בין צומת נווה ימין לצומת ג'לג'וליה שבשרון. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים בילנסון בפתח תקווה כשהוא מעורפל הכרה עם חבלות בראש ובבטן. חובש מד"א יונתן אמזלג סיפר: "ראינו את רוכב האופניים כשהוא שוכב לצד הדרך, מעורפל הכרה עם חבלות קשות בגופו".


