הקטל בדרכים: רוכב אופנוע כבן 45 נהרג בתאונה בתל אביב

מספר ההרוגים בתאונות דרכים מתחילת השנה ממשיך לשבור שיאים: צוותי מד"א שהוזעקו לזירה בדרך קיבוץ גלויות שבדרום העיר מצאו את הגבר ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותו

זמן צפייה: 00:11

רוכב אופנוע כבן 45 נהרג הלילה (חמישי) כאשר החליק בדרך קיבוץ גלויות בדרום תל אביב. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובשי רפואת חרום מיחידת האופנועים של מד"א, יוסף כורדי ומשה כהן סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו בצד הכביש גבר כבן 45 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

מאיר פרידמן, חובש איחוד הצלה, סיפר: "ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו של הרוכב בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. עוברי אורח סיפרו כי הוא החליק במהלך הנסיעה".

זירת התאונה בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מתנדב זק"א שי מזרחי הוסיף: "בשעת לילה התקבל דיווח במוקד זק״א (1223) על רוכב אופנוע שנפגע בת״ד בעיר ת״א ומותו נקבע בזירה, מדובר ברוכב כבן 51 שבמהלך רכיבה נפגע בצורה קשה כתוצאה מתאונה עצמית מה שגרם לפציעתו הקשה ולקביעת מותו, בסיוע מתנדבים נוספים דאגנו לכבוד המת, טיפלנו בממצאים שנותרו בזירה וסייעו לבוחני התנועה שפעלו במקום. הגופה הועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית להמשך טיפול ובירור".

זירת התאונה בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב | צילום: דוברות זק"א

מאוחר יותר הלילה נפצע רוכב אופנוע כבן 18 באורח בינוני בתאונה באשדוד. הזינוק בכמות תאונות הדרכים השנה שובר שיאים של 20 שנה, והשנה חלה עלייה של 18% במספר ההרוגים בתאונות דרכים ביחס לשנה שעברה.