משפחתו וחבריו של החייל שנהרג בתאונה נפרדים: "אבידה גדולה לכולנו"

עודד הגר בן ה-18, שנהרג בתאונת הדרכים קטלנית בשומרון,לאחר שכבאית התנגשה ברכב שבו נסע, הובא למנוחות, ומשפחתו ביישוב יקיר סיפרה על הספורטאי המצטיין שהיה - בשעה ששני חבריו עדיין מאושפזים במצב אנוש וקשה. "היינו בטוחים שהוא הולך להיות עילוי - לצערנו זה נגמר"

זמן צפייה: 02:19

החייל עודד הגר בן ה-18, שנהרג לפנות בוקר (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בשומרון כאשר כבאית שחצתה על פי החשד ברמזור אדום התנגשה ברכב שבו הוא נסע עם חבריו, הובא היום למנוחות. משפחתו בישוב יקיר סיפרה לחדשות 13 הערב על הספורטאי המצטיין שהיה עודד, בזמן ששני חבריו עדיין מאושפזים בבית חולים בלינסון שבפתח תקווה, במצב אנוש וקשה.

זירת התאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון
זירת התאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אלעד הגר, אחיו של עודד, סיפר: "דפקו אצל ההורים שלי בחמש וחצי בבוקר ועדכנו אותם שעודד נהרג בתאונת דרכים. כל דבר שהוא עשה הוא הצטיין. לצערנו היום בבוקר קיבלנו את הבשורה הקשה הזאת". לדבריו, "כבר תכננו מה הוא הולך לעשות, כולנו היינו בטוחים שהוא הולך להיות עילוי - לצערנו זה נגמר".

עודד התגייס לצה"ל רק בשבוע שעבר וכונה בפי חבריו "מלך השערים". יואב פליישמן, חברו של עודד, סיפר: "זה אסון גדול, אבידה גדולה לכולנו. זה ילד של שמחה, של אהבה, של חיוך ונתינה".

זירת התאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון
זירת התאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

נהג הכבאית שהתנגש ברכב שבו נסעו עודד ושניים מחבריו בצומת גיתי אבישר בשומרון, נחקר באזהרה. לפי החשד, הכבאית הייתה בדרך לאירוע שריפה במפעל באריאל, חצתה אור אדום והתנגשה ברכב שבו נסעו השלושה.

עודד הגר שנהרג בתאונה בשומרון
עודד הגר שנהרג בתאונה בשומרון | צילום: באדיבות המשפחה

עודד היה הצעיר מבין 6 אחים והתגייס רק לפני שבוע לחיל הלוגיסטיקה. הוא היה ספורטאי מצטיין בכדורגל ובטניס, אוהד שרוף של מכבי חיפה, ובן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "הלב נמחץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסהכ רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס, ולא ישוב עוד. עודד היה ספורטאי מצטיין, זכה בתואר מלך השערים קיבל גביעים ומדליות זהב. הוא כונה 'מלך השערים'. הוא היה מלא באור מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו".