הקטל בכבישים: נער בן 16 נהרג מפגיעת רכב בירושלים

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את רוכב האופניים, שנפגע ברחוב סולם יעקב שבשכונת רמות שבעיר, לבית החולים שערי צדק. בתום פעולות החייאה ממושכות - נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

נער בן 16 נהרג מפגיעת רכב בירושלים
נער בן 16 נהרג מפגיעת רכב בירושלים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נער בן 16 נהרג הלילה (ראשון) מפגיעת רכב בשכונת רמות שבירושלים. הנער, שרכב על אופניים ברחוב סולם יעקב, פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים שערי צדק במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

פרמדיק שהגיע לזירת האירוע סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו אופניים ובסמוך שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד שהגענו לחדר הטראומה בבית החולים - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".

נער בן 16 נהרג מפגיעת רכב בירושלים
נער בן 16 נהרג מפגיעת רכב בירושלים | צילום: צילום מבצעי מד''א

חובש באיחוד הצלה שהגיע לזירה סיפר כי "לדברי עוברי אורח, מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי, אוטובוס, ואופניים. ביצענו החייאה על הנער שרכב על האופניים אך למרבה הצער נקבע מותו בבית החולים. נהג הרכב ונהג האוטובוס לא נזקקו לקבלת טיפול רפואי".

חובשת נוספת ציינה כי "כשהגעתי למקום נתקלתי בנער רוכב האופניים שסובל מפגיעה קשה וללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה בסיוע פרמדיק של איחוד הצלה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".