צעיר שנעדר מאז הבוקר חולץ ללא רוח חיים ממאגר מים בנגב

בן 23 שעסק בעבודות תחזוקה בקרבת האגם במועצה האזורית מרחבים מעד ככל הנראה, ולאחר שאבדו עקבותיו הוזעקו למקום צוותי כבאות והצלה שפתחו בסריקות. כעבור כמה שעות הוא חולץ כשהוא מחוסר הכרה, וצוותי הרופואה נאצלו לקבוע את מותו

זמן צפייה: 00:35

צעיר בן 23 שנעדר מאז שעות הבוקר אותר היום (שני) וחולץ מחוסר הכרה מתוך מאגר המים "תפרח", סמוך למושב במועצה האזורית מרחבים שבנגב. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

הצעיר עסק ככל הנראה בעבודות תחזוקה בקרבת מאגר המים, כאשר בשלב מסוים אבדו עקבותיו, ועלה החשד כי הוא מעד למים. ציוד העבודה שלו נמצא על שפת המים, וצוותי כבאות והצלה הוזעקו למקום והחלו בפעולות חיפוש וסריקה על ידי צוללנים ובאמצעים מיוחדים.

חילוץ הצעיר שנמצא במאגר מים בנגב
חילוץ הצעיר שנמצא במאגר מים בנגב | צילום: מתנאל בושארי / תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

מדובר במאגר מים בנפח של 2 מיליון קוב ובעומק של כ-16 מטר המלא במים עכורים. כעבור כמה שעות זוהה הנעדר, וצוללני יחידת להבה מכבאות והצלה משו אותו אל גדת המאגר, שם כוחות הרפואה ביצעו בו פעולות החייאה וקבעו את מותו.

חילוץ הצעיר שנמצא במאגר מים בנגב
חילוץ הצעיר שנמצא במאגר מים בנגב | צילום: מתנאל בושארי / תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

חובש בכיר במד"א יניר מזרחי סיפר: "מדובר בגבר שנעדר משעות הבוקר במאגר מים ולאחר מספר שעות הוא נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".